"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

05 Oktober 2010

Cilakak. Bab 3

Naga: Eh, ada kutu tanya gua.

PP: Apa dia?

Naga: Mana lu dapat duit beli Surya?

PP: Hehehe. Gua ada modal sikit la bila datang KL [kali] ni. Kah kah kah.

Naga: Ya ya, tu pun yg gua cakap kat dia orang. Gua cakap lu jual dadah. HA HA.

PP: Hehehe. Cilakak.

5 Comments:

Blogger zan said...

Lu nak bikin "Cilakak" ni macam bold & beautiful ke jend? Dari wa sekolah sampai kerja tak abis2 lagi tayang...kah kah kah

Oktober 05, 2010 10:10 PG

 
Blogger -hazen said...

boleh buat layan pagi2 macam ni

Oktober 05, 2010 10:30 PG

 
Blogger Pensil Organik said...

baik pun ayat nih..

Oktober 05, 2010 11:35 PG

 
Blogger Corey said...

Tak baik lu bang.Melampau sangat dadah tu.Daun ketum dah le...hahaha

Oktober 05, 2010 1:57 PTG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

kalau orang tau hang jual dadah, orang gerun sikit ye tak?

kalau takat dvd lanun tu, apa lah sangat.

Oktober 05, 2010 3:40 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home