"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

01 September 2009

Bila dah lama tak kerja

Lu rasa-rasa, minggu depan ni ada tak lagi 31 Ogos? :)

19 Comments:

Blogger pye:rudz said...

ada. nuzul quran pulak.

September 01, 2009 8:44 PG

 
Blogger alhena said...

ada.tp lewat sket ah. Hari Raya. :D

September 01, 2009 8:46 PG

 
Blogger madulebah said...

minggu depan ada nuzul Quran. Pastu Hari Raya. Kemudian ada Deepavali pulak.

Wei cuti lu kan ada banyaaaaaaak. Ambik je lah.

September 01, 2009 9:00 PG

 
Blogger kdee said...

ada dlm mimpi je la...hehehe..

September 01, 2009 9:05 PG

 
Blogger patungcendana said...

ada...

salam kemerdekaan naga...:-)

September 01, 2009 9:13 PG

 
Blogger Anuar Manshor said...

Syarikat D KL memanglah tiada harapan untuk bercuti minggu hadapan. Baik declare kerja di Syarikat D Hulu Kelang!

September 01, 2009 10:45 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Pye,
Orang tanya 31 Ogos ada tak lagi!!!!

Hena,
Orang tanya 31 Ogos ada tak lagi!!!!

Madu,
Dah tolak 6 hari utk Hari Raya, gua ada baki cuti 27 hari lagi weh! *gulp* Kalau pergi haji balik hari pun tak boleh kasi habis ni. :)

KD,
:)

Cend,
Ada?

Nuar,
Hari ni birthday yang ke-7 Syarikat D kalau tak salah. 6 ke 7? 7 rasanya. :)

September 01, 2009 10:53 PG

 
Blogger tasikmerah said...

errr.. nuzul quran melaka cuti tak bang? he he.


.

September 01, 2009 11:12 PG

 
Blogger mariahsj said...

Naga, ambek cuti sendirilah dek...
genapkan sampai hujung minggu..keh keh

September 01, 2009 3:03 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

ramai nye yang tahu nuzul quran... agaknya kalau tak cuti... tak ramai yang perasan.. :P

September 01, 2009 3:21 PTG

 
Blogger Corey said...

Lu nak 31 august pasal nak cuti ke pasal nak tengok bunga api,bang naga?

September 01, 2009 3:23 PTG

 
Blogger chempaka said...

ada bang. tahun depan. hahaha.

September 01, 2009 4:03 PTG

 
Blogger bijen m. said...

tggu dan lihat saja.
bendera dah bagi turun belum.
atau merdeka hanya sehari saja.
haha.

September 01, 2009 4:07 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Kak Ton,
Habih, buku2 ni sapa nak kasi siap nanti weh?

Chik,
Orang KL - semua cuti dia jarang perasan, ha ha!

Kori,
Pasal malas dah nak kerja. HA HA.

Chem,
Orang tanya minggu depannnnnnn!

Bijen,
Hari mederka kalau hari2 - cuti pun kena hari2 ek?

September 01, 2009 5:07 PTG

 
Blogger binjidan said...

16 september kena raikan juga tu..

September 01, 2009 11:56 PTG

 
Blogger Cat Cat said...

Abang Naga,
Minggu depan kat USA, kita pulak cuti panjaaaaaang - Labor Day. 3 hari kat rumah wei... Syiook!!!!

September 02, 2009 12:46 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Javid,
Hari Melaysia tu weh! :)

Kat,
Ini tahun tak balik Melaysia ke weh?

September 02, 2009 8:42 PG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Aku nak ulang balik. Ha ha ha

Minggu depan ada Nuzul Quran, cuti wooo kat beberapa negeri.

September 02, 2009 8:51 PG

 
Blogger bijen m. said...

nuzul quran pon kl x cuti.
ish.

September 03, 2009 2:48 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home