"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

19 Ogos 2009

Hesh Wang En Wang

Ada benda jatuh. Aku angkat. Dan pamerkan ke udara.

"Siapa punya topeng penutup muka ni??????????" Aku tanya.

Dari jauh. Kakak yang hobinya suka mandikan burung tu. Terkedek-kedek mendapatkan aku.

"Pssst! Pssst! Akak punya tu, Ge!!!! Cicir agaknya tadi, he he!" Kakak yang hobinya suka mandikan burung tu kata, "Sib bik akak belum guna lagi pad tu, youuuuu!"

Eeeeeeiiiiuuuuu!!!

22 Comments:

Blogger Najwa Aiman said...

Huh??? Ingat ke topeng muka je yang recycle!!! Adoi laaa...!!!

Ogos 19, 2009 4:27 PTG

 
Blogger Perempuan cerdas said...

Naib johan!

:D

M

Ogos 19, 2009 5:30 PTG

 
Blogger tokselampitmalaya said...

eeiiioouuu...yek!

Ogos 19, 2009 5:46 PTG

 
Blogger famia said...

Ewww!
Horror woh!

Ogos 19, 2009 6:27 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Naj,
:)

Mimi,
Yeyyyyy! Nak medal or nak piala? HA HA.

Tok Pit,
:D

Famia,
HA HA.

Ogos 19, 2009 6:51 PTG

 
Blogger Amiene Rev said...

Akak yang suka memandikan burung itu sangat nakal. Burungnya juga tentu nakal.

Ogos 19, 2009 7:25 PTG

 
Blogger Semut Si Jurulatih said...

huh.
nasib baik bro rak tekup terus kat muka.hahaha

Ogos 19, 2009 7:32 PTG

 
Blogger mariahsj said...

Uuissshhhh, naga tak kenal antara topeng muka dengan ....?

Ogos 19, 2009 7:48 PTG

 
Blogger Darkk said...

Rabun dekat kronik, gua rasa lu nie.

Ogos 19, 2009 8:09 PTG

 
Blogger chempaka said...

rupa 'topeng' tu adekah macam iklan yang ade ning?.. hehe.

Ogos 19, 2009 8:25 PTG

 
Blogger Corey said...

Hahahaha....baru masuk news tadi...Mask tu semua jadi barang kawalan.Pad tu silap gaya pun kene jadi barang kawalan jugak gamaknye...keh keh keh

Ogos 19, 2009 8:36 PTG

 
Blogger blue_cherry said...

Ada kaa.. ????

Ogos 19, 2009 11:44 PTG

 
Blogger blue_cherry said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Ogos 19, 2009 11:44 PTG

 
Blogger KeMatZ said...

nasib baik akak tu cepat...

:P

Ogos 20, 2009 12:38 PG

 
Blogger Qibran said...

tu bukan penutup muka tu penutup 'mulut' he he

Ogos 20, 2009 12:51 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Amin,
HA HA HA. Lawaklah lu!

Mut,
Ya. Sib bik. :)

Kak Eton,
Saya ni lelaki suci - tatau mende! HA HA.

Dark,
Agaknyalah. Nak kena tukar spek dah ni. :)

Chem,
HA HA. Agaknya la. :)

Kori,
Boleh jadi juga tu. HA HA.

Ceri,
He he. Apa khabor orang jaga tiket? Tak ada jaga-jaga tiket lagi ke, youuuuu?

Ulasan dipadam,
HA HA HA.

Kem,
Sib bik na!

Qib,
HA HA HA. Mencarut!

Ogos 20, 2009 8:35 PG

 
Blogger MKriza said...

EnceNaga,
Penutup muka ke, penutup mulut ke, atau penutup hidung. Mana satu betul?

Ogos 20, 2009 8:59 PG

 
Blogger tasikmerah said...

kah kah kah. pad pesen bertali yg hospital selalu bg utk org lepas beranak tu mmg nk gaya mask tutup mulut tu. bulih tutup mulut sampai ke telinga. ha ha.



.

Ogos 20, 2009 9:00 PG

 
Blogger pye:rudz said...

pergh. baik punya.

Ogos 20, 2009 10:09 PG

 
Blogger moqh said...

hahaha...cam cilakak

Ogos 20, 2009 11:56 PG

 
Blogger bijen moretti said...

tasikmerah,
aku sokong aku sokong..
ngahaha..

Ogos 20, 2009 12:42 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

MK,
Penutup hidung dan mulut yang betul. :)

Tasek,
Penutup hidung, mulut dan telinga la tu ek! Ha ha.

Pye,
He he.

Moqh,
Apa barang 1 - 0?

Bijen,
Ha ha.

Ogos 20, 2009 2:03 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home