"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

26 Ogos 2009

Siri DOK DANG SAHOR: Gerabak

Image Hosted by ImageShack.us

Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. Di mana ada gula, di situ ada semut. Di mana ada The Soljahs, di situ ada makanan dan di mana ada makanan, di situ ada The Soljahs. Hatta di dalam gerabak sekali pun. HA HA.

Keterangan gambar: Dari yang paling depan - Mat Jan, Pipiyapong, Vovin. Punyalah laju berjalan - jumpa makanan - terus jem! Perghhhhhh!

11 Comments:

Blogger Anonymous said...

Dang! dang..first

Ogos 26, 2009 5:33 PTG

 
Blogger Corey said...

Ceh....Licik...Photo dah pernah upload...kurang pahala blog...First....anony tak kira...HAHAHAHA..

Ogos 26, 2009 5:58 PTG

 
Blogger iYda Juhar said...

mane lokasi nih? macam dalam gerobok keto api jerk..

heh

Ogos 26, 2009 9:30 PTG

 
Blogger bijen moretti said...

gi jalang jalang dok ajok..
uhuh..
:B

dgn igtn tulus ikhlas maaf zahir batin,
bijan selamat

Ogos 26, 2009 10:14 PTG

 
Blogger wahyun said...

kelima! (gile bangge)

cuba naik keretapi ke utara...fuh. bendang sawah kiri kanan...

Ogos 26, 2009 10:32 PTG

 
Blogger Anuar Manshor said...

Patutlah nampak Mat Jan & Vovin di Bidayah!

Ogos 27, 2009 12:07 PG

 
Blogger KeMatZ said...

mcm pernah lihat ini gambar... tapi di mana ya...

:)

Ogos 27, 2009 12:44 PG

 
Blogger alhena said...

trganu mn ada kete lipang. ni kete lipang kat mane ni?

Ogos 27, 2009 8:03 PG

 
Blogger pye:rudz said...

kalu ini dok dang sahor, maknanya sarapang la nih?
mu pose ke dok nih tige oghang nih?

Ogos 27, 2009 8:13 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Nony,
Dang dang dang!

Kori,
HA HA. Maaf, bulang puase, dok dang ingat mane dah pernah upload mana belum pernah upload.

Ida,
Dalam gerobok keto api laa mek weh!

Bijen,
Next timeng le nok ajok! Kite buak projek Maskara dalang gerabok, mao?

Kua,
He he.

Nuar,
Orang ITNM apa khaboooooo? Che Lah sihat?

Kem,
Ha ha. Ok ok, nanti keh bubuh gambo lain eh!

Alh,
Ni kete lipang gi Wakaf Bahru!

Ogos 27, 2009 8:14 PG

 
Blogger bijen moretti said...

bereh boh!..

Ogos 27, 2009 2:18 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home