"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

02 September 2009

Siri DOK DANG SAHOR: Kaki Mat Jan patah

Image Hosted by ImageShack.us

Ini cerita yang sudah tidak berapa baru. Ketika Mat Jan balik ke Sungai Petani tempoh hari - dia jatuh tangga; kaki dia patah.

"Sudah semakin hebat kemahiran Photoshop Mat Jan", kata Vovin.

26 Comments:

Blogger Khar said...

ni real ke tak real ni bro ...

sf

September 02, 2009 9:21 PG

 
Blogger madulebah said...

ha ha ha...

September 02, 2009 9:47 PG

 
Blogger elmaaniq said...

kesian...
1. kesian kat mat jan kakinya patah
2. kesian kat aku tak dapat tengok gambar mat jan patah kaki

September 02, 2009 10:19 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Khar,
Real.

Madu,
:)

manik,
Lu tau tak broadband? Hah, apa kata kalau lu beli satu - lu kasi cuuk kat komputer opis lu tu. :)

September 02, 2009 10:44 PG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Nasib baik kaki kiri, kalau kanan.... errr..apa beza kaki kiri dgn kaki kanan?

September 02, 2009 10:53 PG

 
Blogger Anonymous said...

Aku tak rasa yang dia jatuh tangga.

Aku syak..dia terlanggar bucu katil.

Aku baca paper BH hari ini, ada ulasan tentang Maskara dan ada disebut..Cikgu Mat Jan?

huh? bila dia masuk UPSI?

~Po.

September 02, 2009 11:17 PG

 
Blogger famia said...

La, kesiannya.
Patutlah dah tak nampak Mat Jan dalam LRT lagi.

September 02, 2009 11:24 PG

 
Blogger pye:rudz said...

mat jan semakin mahir photoshop selepas patah kaki?
eureka!

September 02, 2009 11:56 PG

 
Blogger Darkk said...

Kemahiran Photoshop tinggi buleh mengundang kaki patah ke? Kalau gitu, gua tak mau belajar ar.

September 02, 2009 11:56 PG

 
Blogger dzulhakim said...

maksudnya mat jan pandai guna photoshop buat gambar konon2 kaki patah.

betul kan abg dragon?

:)

September 02, 2009 12:00 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Purp,
Bezanya - susunan jarinya dari kiri ke kanan berbeza. Ha ha.

PO,
Ya. Nama Cikgu Mat Jan keluar dalam Berita Harian. :)

Famia,
Selalu ek ngendap dia? He he.

Pye,
HA HA.

Dark,
:( he he.

Dzul,
Kami syak memang photoshop! :)

September 02, 2009 12:12 PTG

 
Blogger chempaka said...

kesian mat jan dituduh pura2 patah kaki. haha.

September 02, 2009 12:42 PTG

 
Blogger jiGOMorrison said...

Ge,
Photoshop tu, Vovin merujuk pada surat sakit Mat Jan la.
Hay bat!

September 02, 2009 1:00 PTG

 
Blogger tasikmerah said...

sungguh fotoshop. ha ha.



.

September 02, 2009 1:48 PTG

 
Blogger famia said...

Bukan ngendap.
Itu jiran namanya, bro.
Sebab dalam LRT yang sama.

Haha.

September 02, 2009 2:26 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Chem,
:)

Jig,
Tapikan, aku syak kan, kaki tu pun photoshop juga weh. Ha ha.

Tasek,
Ya. HA HA.

September 02, 2009 2:27 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Famia,
Oh! I see.

September 02, 2009 2:27 PTG

 
Blogger addyaholix said...

mat jan orang SP? sekampung kita mat jan.

September 02, 2009 2:35 PTG

 
Blogger alhena said...

aiyarkk!

takmo bljr photoshop la kalo camtu!:P

September 02, 2009 4:18 PTG

 
Blogger Artozy said...

cacat ke

September 02, 2009 4:19 PTG

 
Blogger kingbinjai said...

ke main mercun?!

September 02, 2009 9:38 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Adi,
:)

Hena,
:)

Tozy,
HA HA.

Jai,
HA HA HA HA HA.

September 03, 2009 8:04 PG

 
Blogger Cat Cat said...

Kesian Mat Jan...
Abg Naga - tolong kirim salam kat Mat Jan. Hope he gets well soon.

September 03, 2009 8:55 PG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

kata dgn mat jan, sing w me ...lompat si katak lompat, lompat!

September 03, 2009 9:08 PG

 
Blogger bijen m. said...

mat jan bole dpt privilege la.
da jadi oku.

September 03, 2009 2:51 PTG

 
Blogger rudy bluehikari said...

Mat Jan hari ini bukan mat jan pts lagi, tetapi mat jan yang bakal menjadi guru kpli nanti! Moga Mat Jan cepat sembuh.

September 12, 2009 11:31 PG

 

Catat Ulasan

<< Home