"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

15 Julai 2009

Nama lelaki gondrong itu Sufian Abas

Tak kerja pun penat. Kerja pun penat. Alahai!
Take five. Aku SMS Sufian Abas.


'...ada tak?' Aku. Via SMS.

'Kalau ada pun... maunya gua nak kongsi dengan lu!' Sufian Abas. Via SMS.

'Ceh! Sejak bila pula lu pandai setia dengan cinta ni, dude?' Aku. Via SMS.

'Gua cakap dari hati ni, beb!' Sufian Abas. Via SMS.

'Ceh! Sejak bila pula lu ada hati ni, dude?' Aku. Via SMS.

'Siot 'ja statement lu tu, dude!' Sufian Abas. Via SMS.


Tak kerja pun penat. Kerja pun penat. Alahai!
Take five. By Dave Brubeck.
Layan.

12 Comments:

Blogger artisticklytouch said...

errr...first?

Julai 15, 2009 4:10 PTG

 
Blogger AKMAL_ALIF said...

Second... :-)

Julai 15, 2009 4:11 PTG

 
Blogger artisticklytouch said...

yeay first!!!

yak yak yeay!!

Julai 15, 2009 4:11 PTG

 
Blogger alhena said...

err.. 3rd bleh?

Julai 15, 2009 4:29 PTG

 
Blogger Sufian said...

Oi mana poster?

Julai 15, 2009 4:40 PTG

 
Blogger Sufian said...

p.s. kerja kat en pes esemes ni tanpa konteks perbuatan yang keji...

Julai 15, 2009 4:42 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Art,
:)

Akmal,
:)

Hena,
:)

Sufian,
Tengah buat. Tungguuuuu!

Julai 15, 2009 5:00 PTG

 
Blogger NeEMâ„¢ of Suicide Park said...

Owh. lelaki gondrong. ingat lelaki gragong tadi.

erm, gondrong tu apa?

Julai 15, 2009 10:38 PTG

 
Blogger Darkk said...

Apa? Lelaki gondrong itu Sufian Abas?

Gondrong tu apa?

Julai 16, 2009 1:11 PG

 
Blogger hegira said...

korang dua orang ini memang betul2 kena carik sorang awek lah.

Julai 16, 2009 1:42 PG

 
Blogger Corey said...

Wooooooooo....Jazzzzz....Ni SMS pasal shawty-shawty ke pasal kotak kotak kecik berstiker ngeri? Take faiiii...

Julai 16, 2009 6:40 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Neem,
Gondrong tu lawa tiada manis ada. Ha ha.

Dark,
Gondrong tu manis ada lawa tiada. HA HA.

Alina,
HA HA HA HA HA. Kami tengah carilah ni. Ahaks.

Kori,
HA HA.

Julai 16, 2009 8:27 PG

 

Catat Ulasan

<< Home