"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

29 Jun 2009

Percubaan blues berani mati, pergh!

- Video oleh OP & Vovin.
- Kombo Dewangga Sakti di bawah pimpinan Zoy al-Ram.



Dia tanya, tak ada shawty-shawty bagi awak bunga ke lepas tu?

Aku jawab, tak ada... sebab shawty-shawty sekarang minat kat budak-budak pop indie je... dia orang tak minat deh kat mat-mat blues!!!!

28 Comments:

Blogger Sufian said...

First!

Jun 29, 2009 10:21 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Sufian,
Lu dah berlatih main biola macam Norman Soo main tu, dude?

Jun 29, 2009 10:27 PG

 
Blogger Cat Cat said...

3rd.. Not bad at all.

Jun 29, 2009 10:31 PG

 
Blogger Cat Cat said...

OMG Abang Naga - you have an AWESOME voice... Oh YEAAAH, aku sudah jatuh cinta, babey..!!!

Jun 29, 2009 10:34 PG

 
Blogger ymn said...

isk isk .. 2nd time
dpt ..
no 5 ..

hahaha

Jun 29, 2009 10:41 PG

 
Blogger Water Lily said...

Aku minat segala macam lagu bebeh hahaha!

Jun 29, 2009 11:12 PG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Kalau tak macam Ito, macam Gary Moore.

Jun 29, 2009 12:03 PTG

 
Blogger UpperSixers said...

waaa..pencen karang bleh jadik bilal ni.

Jun 29, 2009 12:06 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Kat,
Ello amoi, lu ni manjang 'gua sudah jatuh cinta'!!! HA HA.

YM,
:)

Water,
Lu jangan bagi gua bunga - tapi, lu bagi gua pizza! Boleh? Ha ha.

Khal,
macam haram! HA HA.

Upper6,
HAHAHAHAHAHAHAAAA! Cilakak lu!

Jun 29, 2009 12:11 PTG

 
Blogger ainyusof said...

uwah..pembakar semangat tol bila tengok vc ni...
mampukah menyanyi sebaik bang naga di hadapan anak2 murid?
uhuhu..

Jun 29, 2009 12:38 PTG

 
Blogger artisticklytouch said...

pergh....giler berani kau!!!

macam mana nak undi ni?

Jun 29, 2009 12:50 PTG

 
Blogger hana_kirana said...

kalau ai ada kat situ, mesti ai dah bagi yu bunga.

Jun 29, 2009 1:08 PTG

 
Blogger ZARA 札拉 said...

walamak!!

best tu!

Jun 29, 2009 1:26 PTG

 
Blogger farid said...

hana dah bagi bunga...

ai bagi pasu jer laa...

:D

Jun 29, 2009 2:09 PTG

 
Blogger asuHara sU said...

alamakkk...aku 'tirgoda' la dengan mu abg nage!

Jun 29, 2009 4:17 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

lu nyanyi sambil isap rokok ke dude.. kikiki...

Jun 29, 2009 5:28 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Ain,
Belum bakar semangat lagi ni, dek... baru bakar rokok je ni. Ha ha.

Art,
Berani? Ha ha, gua rasa nak terkencing lu tatau!!!! :)

Hana,
:) Ello, t shirt Spain I 'selamat' lagi ke dak, Mak? Dan, ada hadiah2 iringan yang lain lagi untuk I dak, Mak? HA HA.

Zara,
Ya. :)

Farid,
Aaaa, bagi tempayan boleh? :)

Asu,
He he. Amacam? Ok dak weh?

Chik,
Gua nervesssss! :)

Jun 29, 2009 5:36 PTG

 
Blogger Danielle_Corleone said...

Pergh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jun 29, 2009 10:10 PTG

 
Blogger Cat Cat said...

Gua sudah jatuh cinta... La la la laaaaa..... HAHA!

Jun 30, 2009 2:31 PG

 
Blogger Nadine said...

nak pizza? nanti i antarkan...bagi add cepat.anyway a good try bro.....lepaih ni nyanyi "still got the blues" pulak eh...

Jun 30, 2009 8:34 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

Pewwwwiit!!!

haha

Jun 30, 2009 8:35 PG

 
Blogger famia said...

Tak sangka suara seorang naga itu boleh tahan dia punya blues. Lebih 'indie'. Kan? Kan? Kan Janet kan?

Jun 30, 2009 10:18 PG

 
Blogger Sufian said...

Mana komen perempuan cerdas?

Jun 30, 2009 11:41 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Danial,
Amacam? Lu tak moh cover utk suratkhabar lu ke, bro? HA HA.

Kat,
HA HA.

Nad,
Ha ha. Pizza je ke? Roti halia tak hantar sekali ke?

Dug,
:)

Famia,
Janet mana pula ni? HA HA.

Sufian,
Hah, mana komen Perempuan Cerdas?

Jun 30, 2009 12:24 PTG

 
Blogger mimpiyangsempurna said...

:) nice try..

Julai 02, 2009 8:53 PG

 
Blogger wahyun said...

"raop ko main terabur la"

gile ah...komen yg meng'kodi'kan raop...sian dia...ade org nampak dia beli tali bersaiz besar mcm tali sauh kapal...risau plak...ade yg wat gila nnt.

Julai 06, 2009 3:55 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Mim,
HA HA.

Wak,
HA HA HA HA HA. Kau pesan kat Raop, kata ke dia, aku cakap sori! HA HA HA HA HA.

Julai 08, 2009 7:33 PTG

 
Blogger wahyun said...

ok la...nnt gua try ckp. dia tu ala-ala mat kuntum sket, bujang spisis cepat merajuk...HAHAHAHA!!!!

Julai 09, 2009 3:14 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home