"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

03 Jun 2009

Pelancaran buku-buku oleh Dua [Rama-rama] Rajah Blooke ini dibatalkan atas sebab-sebab keselamatan dalam negeri

Blook Pipiyapong? Macam biasa - tak siap! Ha ha.

Image Hosted by ImageShack.us

"Bukan gua sengaja tak mau kasi siap, Jenderal... tapi, gua nak jual habiskan Kacip terlebih dahulu!" - Pipiyapong Abdullah.

"Apakah dengan kehadiran blook Konda-Kondi ini Mat Jan akan kembali ke carta nombor satu persada blook kebangsaan? Sama-sama kita saksikan nanti!" - Jimi Mahmud.

"Siapa tak kenal Mat Jan!" - Sepiah Bermata Smokey dan Kak Pinoi, serentak.

"Siapa Suharni Yusof tu?" - Lan Hussain.

"Sebenarnya gua cukup takut bila Naga berfikir. Naga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

"InsyaAllah, pada hari pelancaran tersebut, kami akan menjual blook tersebut dengan harga diskaun yang munasabah! Makanya, sila datang beramai-ramai! Jangan lepaskan peluang yang datang hanya sekali-sekala ini!" - Vo Vince.

24 Comments:

Blogger Mat Jan said...

first

Jun 03, 2009 3:20 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

((((((Hidup Mat Jan!!!!!)))))))))))))))

Jun 03, 2009 3:23 PTG

 
Blogger Nadine said...

Bila and kat mana pelancaran tu....

Jun 03, 2009 3:51 PTG

 
Blogger Pipiyapong said...

Mat Jan idola gua skang...

Jun 03, 2009 3:58 PTG

 
Blogger MieMoe said...

WAH..2 ORANG OTAI NIH..PASTI AKAN KU BELI..

Jun 03, 2009 4:17 PTG

 
Blogger one love said...

ish!

Jun 03, 2009 4:19 PTG

 
Blogger Sufian said...

Oi Sufian Abas nak buat apa? JAdi berhala?

Jun 03, 2009 4:30 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Nadine,
Gua pun tatau. Menurut poster tu di MINCC! Kat Mines ni!

PP,
Ya, kita seharusnya menjadikan MatJan sebagai idola kita. :)

Mie,
Ya, kau mesti beli!

Nurul,
Ish? Kenapa sayang? You tercekik ikan belanak ke? Ha ha.

Sufian,
Aaa... gua syak lu kena main biolalah! Hey, gua syak saja tau!

Jun 03, 2009 5:10 PTG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Tu dia maih dah!

Jun 03, 2009 5:45 PTG

 
Blogger SuRi said...

kalau tak dapat pegi. Mana boleh beli lagi ya?

Jun 03, 2009 5:53 PTG

 
Blogger Darkk said...

Gua order melalui Amazon je lah.

Berapa sebungkus nie?

Jun 03, 2009 6:50 PTG

 
Blogger famia said...

"Sebenarnya gua cukup takut bila Naga berfikir. Naga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

Hihihihihihihihihihihihi..

Jun 03, 2009 7:11 PTG

 
Blogger corey said...

Hoah...peluang yang kemungkinan sekali seumur hidup..

Jun 03, 2009 8:20 PTG

 
Blogger Cat Cat said...

Yeah, MatJan my hero. MatJan rocks!!! :D

Jun 03, 2009 9:51 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Khal,
Dia dah mai dah! Ha ha.

Suri,
Tatau. :)

Dark,
Mestilah rib rib satu naskhah. Ha ha.

Famia,
:)

Corey,
:)

Kat,
Mat Jan memang rok!

Jun 04, 2009 8:19 PG

 
Blogger DeeN said...

Nanti aku anto askar2 ke sana, kasik gegarrrr!

Jun 04, 2009 8:26 PG

 
Blogger Dhani said...

mat jan bukan rock. dia punk rock! hehe. :p

Jun 04, 2009 11:22 PG

 
Blogger Taf Teh said...

eerrrr, tahniah BOS!

Jun 04, 2009 1:21 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Deen,
Ya, sila sila!

Dhani,
Punk Rok sakit mulut ada ulser! Ha ha.

Teh,
:) Bukan 'bos'! 'Jenderal'lah! :)

Jun 04, 2009 2:49 PTG

 
Blogger nizamsani said...

suharni yusof tu...
cantik tak??

Jun 04, 2009 3:05 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

Suharni Yusof tu nanti perform gitar ka? Kikikiki

Jun 04, 2009 7:57 PTG

 
Blogger Indrasakty said...

Tolong jawab soalan Lan Hussain itu, please. Siapa Suharni Yusof?

Jun 05, 2009 11:37 PTG

 
Blogger yoshz said...

diskaun sedara-sedara ada tak?

Jun 06, 2009 1:13 PG

 
Blogger Blog Rasmi Motivasi Minda said...

Ada sesiapa nak terlibat dalam auction produk paling hangat Stingarden dan Konda Kondi?

Hahaha ada dua naskhah. Jangan ditanya dari mana dapat barang pasaran gelap.

Tempat: Akan diberitahu
Pakaian: Lelaki, Tuxedo. Perempuan, ala-ala Marilyn Monroe berbinti Abdullah
Nilai lelongan barangan 'gelap': Tidak ikut harga buku, ikut harga kapitalis yang menaja majlis lelong ini. Atau ada cadangan nak mula dari berapa....

Hahahah (ketawa 'evil')

Jun 12, 2009 7:43 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home