"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

31 Mei 2009

Setelah 'Tertinggal Kapal Angkasa' di Hari Pelancaran Buku 'Kacip' Pipiyapong...

DEWANGGA SAKTI kembali lagi untuk ber-la la la la la la la la la di cuping telinga-telinga kamu.



Untuk entri terkini -scroll ke bawah.

6 Comments:

Blogger hy said...

1st

Mei 29, 2009 4:30 PTG

 
Blogger Darkk said...

Harap naga tak jatuh cinta dengan hy.

Kalau gua tak sesat ke sana, insyallah gua tegur lu, kali ini.

Mei 29, 2009 5:11 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Hy,
I love you. Ha ha.

Dark,
Jemput datang ya! :)

Mei 29, 2009 5:18 PTG

 
Blogger Qibran said...

No3.
ok lah tu percapaian terbaik heheh..

fall in love??
jg2 nnt kene fire dgn naga!

Mei 29, 2009 5:43 PTG

 
Blogger Danielle_Corleone said...

ni gua kira no-4 ni sapa nak jawab?

Mei 29, 2009 6:24 PTG

 
Blogger corey said...

5th...belum tentu sampai kat majlis no 5th jugak kan?

Mei 30, 2009 2:01 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home