"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

29 Januari 2009

Nothing to display

133 Comments:

Blogger Nazri said...

first

Januari 29, 2009 3:02 PTG

 
Blogger benuasuluk said...

citt!

Januari 29, 2009 3:06 PTG

 
Blogger Amy Z! said...

baru 3 komen?

Januari 29, 2009 3:27 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amyz,
Selagi tak 100 komen - aku tak update blog. Ha ha.

Januari 29, 2009 3:32 PTG

 
Blogger razor said...

ok dh seratus.



nx!

Januari 29, 2009 3:58 PTG

 
Blogger jOnOs said...

5

Januari 29, 2009 4:25 PTG

 
Blogger jOnOs said...

6

Januari 29, 2009 4:25 PTG

 
Blogger jOnOs said...

7

Januari 29, 2009 4:25 PTG

 
Blogger jOnOs said...

8

Januari 29, 2009 4:25 PTG

 
Blogger jOnOs said...

9

Januari 29, 2009 4:26 PTG

 
Blogger jOnOs said...

10

Januari 29, 2009 4:26 PTG

 
Blogger jOnOs said...

11

Januari 29, 2009 4:26 PTG

 
Blogger jOnOs said...

12

Januari 29, 2009 4:26 PTG

 
Blogger jOnOs said...

13

Januari 29, 2009 4:26 PTG

 
Blogger jOnOs said...

14

Januari 29, 2009 4:26 PTG

 
Blogger jOnOs said...

15

Januari 29, 2009 4:26 PTG

 
Blogger jOnOs said...

16

Januari 29, 2009 4:26 PTG

 
Blogger jOnOs said...

17

Januari 29, 2009 4:26 PTG

 
Blogger jOnOs said...

18

Januari 29, 2009 4:26 PTG

 
Blogger jOnOs said...

19

Januari 29, 2009 4:26 PTG

 
Blogger jOnOs said...

20

Januari 29, 2009 4:27 PTG

 
Blogger Wolf Is Black said...

sungguh metafora.

Januari 29, 2009 4:29 PTG

 
Blogger tasikmerah said...

seni peringkat langit ke-7 nih....



.

Januari 29, 2009 4:31 PTG

 
Blogger Amiene Rev said...

Pagi bertambah ceria dengan lukisan yang sungguh unik ini.

Januari 29, 2009 4:37 PTG

 
Blogger jOnOs said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Januari 29, 2009 4:37 PTG

 
Blogger KARKADEWA said...

mendalam nih...

Januari 29, 2009 4:50 PTG

 
Blogger harhtan said...

haih.. mcm ni pun boleh?...

Januari 29, 2009 4:52 PTG

 
Blogger MawarUngu said...

Laaa....

there's really nothing to display ha?! It's ok. Take a break... :)

Januari 29, 2009 4:59 PTG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Nothing to comment!

Januari 29, 2009 5:01 PTG

 
Blogger artisticklytouch said...

selagi tak 100 komen, aku pun tak nak komen...








eh, dah terkomen oppppssss

Januari 29, 2009 5:02 PTG

 
Blogger kel@mbu said...

don't play2..

Januari 29, 2009 5:11 PTG

 
Blogger Po said...

.

Januari 29, 2009 5:47 PTG

 
Blogger Po said...

.

Januari 29, 2009 5:47 PTG

 
Blogger Po said...

:.

tiga titik...

itu kulit khinzir!

ha ha ha

Januari 29, 2009 5:48 PTG

 
Blogger razor said...

kami memerlukan sokongan anda untuk menyeratuskan komen ini..

sila bagi sokongan anda..

alamak!


lalalarik.................

haha

Januari 29, 2009 6:25 PTG

 
Blogger Nizam.Ariff said...

Aku

Januari 29, 2009 6:44 PTG

 
Blogger Nizam.Ariff said...

tolong

Januari 29, 2009 6:44 PTG

 
Blogger Nizam.Ariff said...

sikit






-camne Nage nak komen balik ni?

Januari 29, 2009 6:45 PTG

 
Blogger addyaholix said...

nothing by me!

Januari 29, 2009 6:56 PTG

 
Blogger addyaholix said...

tunjukkan sokongan anda. penuhkan komen hingga ke seratus!

patut ko bagi cenderahati pada komen ke seratus bang naga!

Januari 29, 2009 6:57 PTG

 
Blogger AyAres151 said...

kena tarik balik lah Anugerah Weblog terbaik camnihhh....

Januari 29, 2009 8:54 PTG

 
Blogger -azwanbakhtiar- said...

adoi!

layan~~

Januari 29, 2009 10:24 PTG

 
Blogger ainyusof said...

no comment

Januari 30, 2009 12:06 PG

 
Blogger JUJUL said...

;-P kenyit mata jelir lidah..

Januari 30, 2009 12:27 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

nak kena reboot ni. Haha

Januari 30, 2009 12:31 PG

 
Blogger DeeN said...

Takpe bior ku tambah komen. Err.. nak komen aper? Nothing to display! Keskes...:p

Januari 30, 2009 1:00 PG

 
Blogger diktator hatiku said...

.

Januari 30, 2009 1:04 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Mmmm. Belum cukup 100. Mmmm.

Januari 30, 2009 8:57 PG

 
Blogger pizli_mw said...

Updatela bro.. aku hariĀ² baca.. tapi tak komen.. ni sebab nak cukupkan 100 aku komen..

Januari 30, 2009 9:52 PG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 11:58 PG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 11:59 PG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 11:59 PG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 11:59 PG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 11:59 PG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 11:59 PG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 11:59 PG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 11:59 PG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 11:59 PG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 11:59 PG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:00 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:00 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:00 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:00 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:00 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:00 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:00 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:00 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:01 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:01 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:01 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:01 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:01 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:01 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:01 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:01 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:01 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:01 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:01 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:02 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:02 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:02 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:02 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:02 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:02 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:02 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:02 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:02 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:02 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:02 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:03 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:03 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:03 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:03 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:03 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:03 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:03 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:03 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:03 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:03 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, kalau saya tinggalkan 50 komen boleh? nak bg cukup seratus komen...

tak sanggup dah tunggu lama sgt nie *shy*

Januari 30, 2009 12:04 PTG

 
Blogger -nimy- said...

enche naga, dah cukup 100 komen... jadi sila update blog yer :-D

rupa2nya
1) desperate sungguh aku ni nak baca entry baru kat blog sinaganga sampai sanggup tinggalkan komen berpuluh2
2) tidak ada limit rupanya berapa banyak komen yang boleh ditinggalkan

:-D

Januari 30, 2009 12:06 PTG

 
Blogger Amani Martin said...

GEDIKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Januari 30, 2009 1:49 PTG

 
Blogger zizie ali said...

103
(satu ratus tiga sahaja.)

Januari 30, 2009 2:40 PTG

 
Blogger mukhrizlatif said...

yapong kena tiau..hahaha

Januari 30, 2009 4:26 PTG

 
Blogger one love said...

"ajengan menatang" itu kalau abg mamat yang komen

kalau saya yang komen, "publisiti murahan :p"

heheheh ;p

Januari 30, 2009 4:54 PTG

 
Blogger pipiyapong said...

ah apa jadah ni..?? nak kena tingkatkan ke 200 tak ni jenderal?

Januari 30, 2009 5:16 PTG

 
Blogger tarabaz78 said...

huh...

desperate tul... mentang2 banyak yang baca je tapi tak komen..

Sampai ati encek naga ugut kami yer...

Januari 30, 2009 7:03 PTG

 
Blogger tarabaz78 said...

Encek naga...

mana adil... ader yang komen benda sama berulang ulang.. kalo komen sama encek naga kira satu je dah la... amacam??

baru trill skit encek naga ketagih nak berblog... hahaha

Januari 30, 2009 7:07 PTG

 
Blogger razor said...

terima kaseh diatas sokongan dan kerjasama anda.

dengan ini, tuan punya blog tahulah bahawa dia cuma ada peminat yang sama tapi siaran ulangan...


hehe

gurau saje bos,

peace yaw

Januari 30, 2009 7:16 PTG

 
Blogger mariahsj said...

Heh heh heh...saya yang ke seratus ke?

Januari 30, 2009 9:57 PTG

 
Blogger Po said...

ko rasa tercabar dengan populariti pipiyapong ke?

Januari 30, 2009 11:51 PTG

 
Blogger Water Lily said...

Bang Naga..aku rindu

Januari 31, 2009 1:10 PG

 
Blogger Water Lily said...

Maksud aku entri lu beb!

Januari 31, 2009 1:11 PG

 
Blogger Water Lily said...

Malam ni,aku tak tidur

Januari 31, 2009 1:13 PG

 
Blogger Water Lily said...

Aku akan komen sampai cukup 200

Januari 31, 2009 1:13 PG

 
Blogger Water Lily said...

155..malaslah..kita jumpa di maskara aja ya! hahahaha!

Januari 31, 2009 1:14 PG

 
Blogger addyaholix said...

ko mungkir janji bang!

mana entrinya?

Januari 31, 2009 1:55 PG

 
Blogger hegira said...

gimik.

eks.

Januari 31, 2009 2:01 PG

 
Blogger nadzunix said...

aduih .. penat scroll ...

Januari 31, 2009 7:06 PTG

 
Blogger Indrasakty said...

Huh!

Februari 01, 2009 1:40 PTG

 
Blogger asrul said...

Tuan naga..

Tuan naga dan sahabat2 tuan adalah idola sy dalam penulisan blog

jgn berhenti menulis tuan naga..

psstt...jgn ugut kami tuan nage..sungguh kami seperti terkene sindrom senggugut tanpe membace blog tuan

Februari 01, 2009 4:42 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

WTF. If u can't beat them. Join them. 122.

Februari 01, 2009 10:21 PTG

 
Blogger Umihannie said...

I joined the bandwagon.too.

Februari 01, 2009 11:32 PTG

 
Blogger addyaholix said...

jangan kata nak cukupkan 200 pulak.

cepatlah, mana tulisan baru?
kami dah macam cacing kepanasan dah nih.
hallo hallo enibadi hom?

Februari 02, 2009 12:58 PG

 
Blogger Op said...

hahaha
post ini cukup bukti kemenangan tertunggak kau.

Februari 02, 2009 10:27 PG

 
Blogger Nizam.Ariff said...

Nage kena selsema gak ke?

Februari 02, 2009 2:11 PTG

 
Blogger Artozy said...

ikut tinggalkan komen utk petisyen mintak entri baru kau

Februari 02, 2009 2:35 PTG

 
Blogger Maslina Suaid said...

kasihan...semua tertunggu-tunggu.

Februari 02, 2009 2:36 PTG

 
Blogger Po said...

bosan ah aku dengan drama king nih..

Februari 02, 2009 2:39 PTG

 
Blogger gopenghagen said...

klau x smpi 100 abg naga pun nak pergi bersembunyi juga ke? abg naga nak lompat ke?....

Februari 02, 2009 3:28 PTG

 
Blogger razor said...

kenapa aku bauh blog piah zadora kat sini ha?

huhu

Februari 02, 2009 5:03 PTG

 
Blogger ka-ii said...

mcm ni punya pos pon bole beratus2 komen ke.

Februari 03, 2009 9:06 PTG

 
Blogger Umihannie said...

orang popular.dia kentut pun,kita gembira.

Februari 05, 2009 11:58 PG

 

Catat Ulasan

<< Home