"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

21 Januari 2009

Black House

Malam. Tak tahu nak buat apa. Azzam Supardi pun tak ada untuk aku buat bahan melawak. Mmm... Aku SMS Alina Abdullah.

“Presiden Obama nak cat White House dengan warna hitam, nanti!” Bunyi SMS aku.

“Serius?” Bunyi SMS Alina.

“Taklah, taklah! He he.” Bunyi SMS aku.

Malam. Tak tahu nak buat apa. Azzam Supardi pun tak ada untuk aku buat bahan melawak. Mmm... Aku SMS Alina Abdullah. Alina Abdullah 'reply' SMS aku (dengan penuh syak wasangka?).

20 Comments:

Blogger hegira said...

perenggan ke-4 tuh salah kot. cuba check balik. (oh ini editor yang ada creative conscience ya!)

kalau dah cat hitam, tak jadi lah 'white' house!

(balas dengan tiada syak wasangka lah!)

Januari 21, 2009 11:54 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Hegira,
Dia belum cat hitam lagi. Dia cuma 'nak' cat hitam je baru. Lepas dah cat hitam kalu - barulah jadi Black House, dekkk! He he.

Januari 21, 2009 12:02 PTG

 
Blogger addyaholix said...

ko selalu bahankan azzam ke bang?

Januari 21, 2009 12:04 PTG

 
Blogger ceri masam said...

cliche!

hehehheh :p

Januari 21, 2009 12:38 PTG

 
Blogger garpu karat yang dah ting tong said...

gurau gurau sayang tuh..

Januari 21, 2009 12:41 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Adi,
Selalu. :)

Nurul,
Hehe.

Jimmy,
HAHAHAHAHAHHAAA.

Januari 21, 2009 2:05 PTG

 
Blogger Anonymous said...

ko sms perempuan malam-malam?

pehh..

peehhhh....

Januari 21, 2009 2:38 PTG

 
Blogger RY said...

alina tu sape? bukan nama samaran lyana jasmay kan?

Januari 21, 2009 4:20 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

kalau obama buat sungguh... kuli pun kena tukau gak ah cat umah dia...

Januari 21, 2009 4:26 PTG

 
Blogger Denanz ... said...

bukan ka dia kata nak buat pelastit sejeri bagi kulit jadi putih.

Januari 21, 2009 4:52 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Ha ha ha! Adeh!

Januari 21, 2009 7:06 PTG

 
Blogger K.H said...

Mahu nombor telefon bimbitku pula? Manalah tahu kalau tak tahu nak buat apa lagi lain malam.

Januari 21, 2009 8:47 PTG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Kalau hitam nanti nyamuk banyak.
Nanti Obama kena chikunguya.

Januari 22, 2009 12:00 PG

 
Blogger Amyz! said...

Hahaha. Naga, kau sungguh lucu.

Januari 22, 2009 12:01 PG

 
Blogger Amiene Rev said...

Kereta saya bercat hitam, tetapi saya mahu menukar warnanya kepada warna perak sisik naga.

Menurut legenda, warna perak sisik naga ini sungguh cantik. Ah, apa yang saya cakapkan ini?

Januari 22, 2009 1:34 PG

 
Blogger Enche said...

obama mungkin cat white house dgn warna sawo matang

Januari 22, 2009 3:35 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Po,
Ya, sungguh pergh! :)

Rasor,
Ha ha. Nama panggilan manja untuk Liyana Jasmay = Lia.

Chik,
Ya. :)

Nan,
Tu MJ lah!

Azzam,
Jangan lupa, temu janji kita pada hari Sabtu malam. :)

Indra,
Hah, bagi!

Khal,
Ya ka? Ha ha.

Amyz,
Kenapa kau delete perkataan, "And i still loving you!" tu? Ha ha.

Amin,
Warna tembaga pun cantik juga. Wat say you?

Enche,
Ha ha.

Januari 22, 2009 8:39 PG

 
Blogger AieSha said...

Obama sebenarnya org indon kan? tak caya cuba tanya kelambu.

Januari 22, 2009 12:36 PTG

 
Blogger Amyz! said...

Ge, perkataan itu kan rahsia kita berdua.

Ahaks!!

Januari 22, 2009 1:10 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Aie,
Ntah. Ha ha.

Amyz,
:)

Januari 22, 2009 4:33 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home