"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

23 Disember 2008

Pinjamkan bahumu buat melabuh sayu hatiku

“ T_T ” Dia kata.

“Tak apa. Menangislah!” Aku kata.

25 Comments:

Blogger Water Lily said...

T_t...tu apa bang?

Lain macam je bunyi tajuk entri ko ni bang.

Aku nak pinjam bahu ko jugaklah hahahah!

Disember 23, 2008 10:30 PG

 
Blogger Water Lily said...

Yay!

The fist hahaha!

Disember 23, 2008 10:31 PG

 
Blogger sinaganaga said...

"Tulis 2 line pun ada orang nak tinggalkan komen!” Ini Ajami kata. HA HA.

Disember 23, 2008 10:40 PG

 
Blogger Water Lily said...

Obses beb! Encik Ajami dengki dngan ko bang hakhakhak!

Disember 23, 2008 10:57 PG

 
Blogger amirahsyuhada said...

enche naga ni dah terpengaruh dengan yapong ker, tulis satu dua line jerk...hehe tapi makna mendalam tu...

Disember 23, 2008 11:07 PG

 
Blogger farid-iman said...

nag ... (lembut dan perlahan nada suara nyerr)

baca sajak saya (seperti aku biar) lalu "pinjamkan bahumu buat melabuh sayu hatiku" ...

bole? ahaks!

:p

Disember 23, 2008 11:16 PG

 
Blogger Pa'chik said...

lu jadik tomi mukasurat ge? ekekke...

Disember 23, 2008 11:57 PG

 
Blogger Princess Liyana said...

Hi hi,nk tmpg bahu cik naga jgak la.wakaka.leh?

Disember 23, 2008 12:55 PTG

 
Blogger Nizam.Ariff said...

Bro, sungguh gentleman...
Boleh pinjamkan bahu kepada jantan juga ke? kalau boleh, aku dah nak nangis ni...

Disember 23, 2008 2:06 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Mirah,
Yapong yang terpengaruh dengan aku, ha ha.

Water,
HA HA.

Farid,
Sajak kau best. Sajak aku macam pal...!

ADIK,
JANGAN MENANGIS
ABANG NAK BUAT KERJA.

Ha ha.

Chik,
Tak faham.

Yana,
Perut tak moh ke? Ha ha.

Nizam,
Boleh. Tanpa prajudis, ya! :)

Disember 23, 2008 2:18 PTG

 
Blogger Indrasakty said...

Kalau pinjam perut nak buat apa? Buat bantal?

Disember 23, 2008 2:34 PTG

 
Blogger Princess Liyana said...

Auw,perut?untk apakah?hi hi.bantal?

Disember 23, 2008 2:39 PTG

 
Blogger addyaholix said...

aku pinjam boleh bang naga? haha!

Disember 23, 2008 2:40 PTG

 
Blogger Po said...

oo T_T tu..lambang menangis..

ooo

Kalau dulu, jaman aku mengorat pelayan kedai Taman Selera Tanjung. Aku tak payah pinjam2kan bahu.

Aku tuju aje lagu Tomi Page..A Shoulder To Cry on...

Menjadik!

Disember 23, 2008 2:46 PTG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Ajami belum baca entri ini lagi aku rasa. He he he!

Disember 23, 2008 3:31 PTG

 
Blogger DeeN said...

T_T

cam comei plak. Huhu..

Disember 23, 2008 3:37 PTG

 
Blogger hegira said...

pasca.

:)

Disember 23, 2008 3:43 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Indra,
Buat bantal le. :)

Yana,
Bukan sekadar bantal - ni bantal peluk!!!!

Adi,
Boleh.

Po,
HA HA. Baru aku faham pasal 'Tomi Mukasurat'. Ha ha.

Purp,
Belum. Ha ha.

Deen,
Ya. Dia sangat comel. Ha ha.

Hegira,
Pasca? Aow! Kau sungguh hip. :)

Disember 23, 2008 5:06 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

Perut? Bantal?... mmm... terus teringat santa claus, tapi ini santa bermisai tak berjanggut hohoho

Disember 23, 2008 8:19 PTG

 
Blogger famia said...

haih.
makin nak cuti.. makin pendek entry.

Disember 23, 2008 9:41 PTG

 
Blogger artisticklytouch said...

bahu aku dia nak tak? Tapi nak kena letak padding dulu

Disember 23, 2008 11:30 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Dug,
Ha ha.

Famia,
Ha ha.

Art,
Ha ha.

Disember 24, 2008 8:37 PG

 
Blogger Pa'chik said...

tomi page daa... shoulder to cry on... ekekek...

Disember 24, 2008 11:11 PG

 
Blogger tasikmerah said...

bahu kau ada 2 kan bang. aku nk satu.

ha ha.

Disember 24, 2008 3:17 PTG

 
Blogger Lumut Pagi said...

Boleh ke?
Ada ke orang yang mahu dipinjamkan bahunya bila ada kesedihan?dah lama sedih ni...pinjam??

Januari 04, 2009 11:37 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home