"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

01 Disember 2008

Cinta dan air mata - CRK

JIGO
Jigo kena gaot. Ade... lahai!

SAMURAI
Sedang menunggu kelahiran baby-nya yang pertama.

SPYZ
Serumah dengan Presiden PAUSs. HA HA.

OP
Relationship Status OP di Facebook kejap *toot*, kejap *toooot*! HA HA.

TOK RIMAU
Blog Tok Rimau, kadang-kadang, hanya untuk invited readers sahaja. HA HA.

MATJAN
MatJan nak kahwin Mac nanti. Sindiket Sol-Jah pakat-pakat nak pergi Bandung, Indonesia pada ketika itu. “Cilakak!” kata MatJan. HA HA.

VOVIN
Cinta lamanya bertandang kembali. Agaknyalah. HA HA.

PIPIYAPONG
Semua orang dah tahu, Pipiyapong sedang berkapel! HA HA.

“Soljahs merestui perhubungan gua ni ke, Jeneral?”

“Gua tak ada hal, Pong. Benda-benda ni macam coolant jugalah... restu ke, tak restu ke, lu tetap bubuh coolant tu dalam radiator jugakan! HA HA! Tapi, jangan bimbang, kloroks yang Vovin tinggalkan setengah botol tu masih ada lagi!”

“Cilakak!”

Gua?
Gua clean! HAK HAK HAK!

34 Comments:

Blogger Cat Cat said...

Wow, I'm first in here.

Abang Naga? Abang Naga as always - hensem! Ha ha!

Disember 01, 2008 10:10 PG

 
Blogger famia said...

sari berita penting.. nampaknya.

Disember 01, 2008 10:26 PG

 
Blogger Amyz! said...

Dalam hati ada rahsia. Haha.

Disember 01, 2008 10:32 PG

 
Blogger addyaholix said...

aku kahwin julai. harap sol-jah dapat datang. aku bagi VIP seat.

tapi tunggu aku confirm kan tahunnya bila haha!

Disember 01, 2008 10:35 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Cat,
Kong Hi Fat Choi balik Malaya kan?

Famia,
HA HA.

Amyz,
Entah.

Adi,
Ok ok, ha ha.

Disember 01, 2008 10:39 PG

 
Blogger Tok Rimau said...

Dunia ini adalah ilusi wayang. Kita hanya penulis skrip. Sutradaranya bukan kita.

Disember 01, 2008 10:53 PG

 
Blogger artisticklytouch said...

berita terkini katanya...tapi afsal bro tetap clean? ye dok, clean!?

Disember 01, 2008 11:07 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Mau,
Poor me, aku tak tulis lagi skrip aku lagi. HA HA HA.

Art,
Clean sebab tak ada apa nak diceritakan agaknya. HA HA.

Disember 01, 2008 11:16 PG

 
Blogger Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

clean apa jadah..?? hak tuihh..

Disember 01, 2008 11:32 PG

 
Blogger Cat Cat said...

Abang Naga,
Yes, Kong Hee Fatt Choy, Cath balik Malaya...

Nak kirim apa-apa ke...?

Ni nak mintak Abang Naga tolong simpan buku tuk Cath boleh tak..??
Nanti Cath bayar & belanja Starbucks!!!

Disember 01, 2008 11:42 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Yapong,
Weyyyy, gua clean hapeeeee... He he.

Cat,
Boleh rasanya ni. :)

Disember 01, 2008 11:51 PG

 
Blogger Tok Rimau said...

Naga,
Kalian pernah tengok kartun CATDOG? Mereka berbeza tapi serasi bersama.

Ptuih! Clean konon! aku sokong PP.

Disember 01, 2008 12:08 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Mau,
Serius tak ada apa2 nak cerita. Kalau ada - I bagitahu wartawan, okey! HA HA.

Disember 01, 2008 12:16 PTG

 
Blogger ceri masam said...

mcm report audit!

abg naga clean yer?
yey yey!

hahaha

Disember 01, 2008 12:48 PTG

 
Blogger Nizam.Ariff said...

Clean? ke tak clean? Lebih baik percaya kata 2 orang dari 1 orang.

So, apa cite abg Nage pulak?

Disember 01, 2008 12:55 PTG

 
Blogger asuhara sue said...

clean sampai crystal clear ke bro?

Disember 01, 2008 12:59 PTG

 
Blogger Unknown said...

clean macam mana tuh?
clean tahap makcik cleaner ke?

Disember 01, 2008 1:22 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

One,
Yey yeyyyyyy! Ha ha.

Nizam,
Tak ada cerita. Gua clean. Ha ha.

Asu,
Sampai menciutkan. :)

Lim,
Ya. HA HA.

Disember 01, 2008 1:56 PTG

 
Blogger Mohamad Farez Abdul Karim said...

nage ni dah kawen ke belom?


kalau dari segi tulisan macam belum, kalau in real life tu taktau la, maybe anak dah lima.


hehe..

Disember 01, 2008 2:08 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

Hanya Pak Lah je Mr. Clean. Itu pun Tun M kata dia terpedaya dengan Gentleman Agreement mereka.

ha ha ha ha Harkkkkkk! Ptuih!

Disember 01, 2008 2:14 PTG

 
Blogger addyaholix said...

ko clean dalam erti kata sebenar ke bang naga?

hehehh aku nk ludah jugak. hak tuihh!

Disember 01, 2008 2:22 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Bhumi,
Tok Rimau selalu pesan, "Can't kiss and tell!" HAK HAK HAK!

Mau,
HAK HAK HAK!

Ade... gelak je aku hari ni. :)

Adi,
Sila ludah! HAK HAK HAK.

Disember 01, 2008 2:27 PTG

 
Blogger cik puan daun said...

aku leh bagi perasa teh hijau supaya lagi sedap nak togok klorox.. :)

Disember 01, 2008 2:30 PTG

 
Blogger benuasuluk said...

madey kata mr. clean is clean or not clean? madey kata, bukan gua. hak hak.

Disember 01, 2008 3:11 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Uh! Kritikal dah Sol-Jahs ni.

Disember 01, 2008 3:46 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Daun,
InsyaAllah sedap! HA HA.

Suluk,
:) Gua clean hape. Kalau tak clean - takkan gua sanggup pertahankan cover buku lu tu dulu! :)

Azzam,
Ya. Kritikal sangat dah ni. HA HA.

Disember 01, 2008 4:00 PTG

 
Blogger A t i Q a h said...

Selain teh hijau cadangan Cik Puan Daun, bolehlah juga ditambah kordeal perisa laici supaya lebih enak.

Disember 01, 2008 6:06 PTG

 
Blogger ceri masam said...

saya dah dapat dua ahli utk kelab kambing kita :)

abg mamat salah sorangnya! hahahahahah!

eh, kalau tak lahir tahun kambing tapi genius, boleh join kelab kita kan?

kita berdua lain... kita berdua kambing yang genius! wow!

hahahahah

Disember 01, 2008 6:10 PTG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Tahniah-Lah. Kau clean. Hu hu hu!

Disember 01, 2008 6:51 PTG

 
Blogger Lily Abdullah said...

Kau clean bang?Patutkah aku percaya?

Ya..ya..kau suci dalam debu hak!hak!

Disember 01, 2008 11:26 PTG

 
Blogger .abell.habil. said...

keh keh.

sekali macam berita daa bang naga.

"sari burita wutama." TB satu.heheh.

Disember 02, 2008 12:36 PG

 
Blogger rasso said...

ha ha ha...

hujung-hujung tahun memang macam ni....

Disember 02, 2008 1:23 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Tiqah,
Bubuh cincau jugak weh! Ha ha.

One,
HA HA. Aku syak abang Mamat Khalid bukan lahir dalam tahun Kambinglah weh! Tapi memang dilahri dalam bulan 4 - Aries. Kire kambing juga tu, ha ha.

Purp,
Dude, ada seorang lagi celan - Ajami, ha ha!

Water,
Nope! Aku debu dalam suci, agaknya, ha ha.

Abel,
Sari burit????? HA HA.

Ras,
Apa khabar oghang Sargawakkkkk? Tengkograkkkkkk! HA HA.

Disember 02, 2008 9:51 PG

 
Blogger Unknown said...

hahaha..clean?...

Disember 06, 2008 2:56 PG

 

Catat Ulasan

<< Home