"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

07 November 2008

Norman pasrah

Image Hosted by ImageShack.us
Gambar hiasan

30 Comments:

Blogger Ajami Hashim said...

rasa nak lempang jer model gambar hiasan tu! larrikkk!!!

November 07, 2008 9:30 PG

 
Blogger Ajami Hashim said...

eh! ampunn! model gambar hiasan tu tgh pegang surah Yassin! maknanya dia dah insaf erk?.. syukurrr ;-)

November 07, 2008 9:32 PG

 
Blogger Ajami Hashim said...

model gambar hiasan tu vovin kan?.. kalau betul saja nak lempang manja! boleh bro?

mamposss 3 komen back-to-back!.. nak tidurlahhh zzzz...

November 07, 2008 9:34 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Ajami,
Back-to-back Mountain? HA HA!!!!!!

November 07, 2008 9:35 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

Baru aku teringat, mana pingat aku?

Bang Naga apa guna berjanji...



Aku pasrah. Kahkah

November 07, 2008 9:54 PG

 
Blogger addyaholix said...

gambar tu norman ke bang naga?

macam jauh panggang dari api haha!

November 07, 2008 9:56 PG

 
Blogger famia said...

uiyo.

November 07, 2008 10:04 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Dug,
Tengah sibuk buat pongat kau le ni. :)
Remember, "Bukan susah nak buat buku dan bukan senang nak buat buku!" ???

Adi,
:)

Famia,
:)

November 07, 2008 10:36 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

Bukan susah nak buat pongat dan bukan senang nak buat pongat!

Kahkah


Orait... orait... :-)

November 07, 2008 10:53 PG

 
Blogger Water Lily said...

Kenapalah ko me'mangsa'kan gambar Vovin bang..tak sesuai..yang sesuai adalah gambar Yapong atau Tok R ke?

ps;Encik Basri,kak lily pun nak pingat tu tau hahaha!

November 07, 2008 11:11 PG

 
Blogger Pherry Clucker said...

seteleah melihat gambar, saya pun pasrah

November 07, 2008 12:04 PTG

 
Blogger Amani Martin said...

kikikikiki

November 07, 2008 12:13 PTG

 
Blogger Princess Liyana said...

Tiada maaf bagimu:p uhuhu..

November 07, 2008 1:32 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Water,
OP pun sesuai juga. :)

Pheri,
Gambar siapa? Memey? HA HA.

Amani,
He he.

Yana,
HA HA.

November 07, 2008 2:28 PTG

 
Blogger madulebah said...

dah dapat Memey memang la pasrah

November 07, 2008 2:57 PTG

 
Blogger ilovebudu said...

pasrah ke pah ceroh ?..hehehe

November 07, 2008 3:05 PTG

 
Blogger one love said...

mula2 pasrah!
pastu rasa nak lempang pun ada...

heehe

November 07, 2008 3:41 PTG

 
Blogger tasikmerah said...

tahun depan pasrah lagi.

pasrah kali ke3.

haih.




.

November 07, 2008 4:38 PTG

 
Blogger pHu YinG said...

Alahai.. baca lagi Yassin tu 3x.. Hilanglah pasrahnya tu..

En Vovin memang sgt seswai menjadi model gambar hiasan. ;-p

November 07, 2008 8:38 PTG

 
Blogger faizalmukhtar said...

...gua rasa lu dah repeat gambar hiasan 'Ayah Vin' dah 18 kali dah ni! huhahaha!!!

November 07, 2008 10:28 PTG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Baju belang sama tu.
Ha ha ha

November 08, 2008 1:54 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

Kok ye pun nak jadikan gambar hiasan pilihlah yang elok sikit, ini gambar berkudis kat lengan pun jadikan hiasan. Betapa kejilah.



kah kah

November 08, 2008 9:08 PG

 
Blogger siskinny said...

aa..betul la

dia yg berlakon cerita 'Pasrah' tu

kan?

November 10, 2008 7:01 PG

 
Blogger Nazmi Yaakub said...

aku tag kan ko utk Meja Kerja Kreatif. Berkongsi meja kerja kreatif sama ada di rumah atau di ofis.

Meja Kerja Kreatif Nazmi di http://kawat.blogspot.com/2008/11/meja-kerja-kreatif.html

November 10, 2008 10:40 PG

 
Blogger bayan said...

Pasrah, pastu buat lagi. Biasa dia neh. Cubit nanti.

November 10, 2008 11:14 PG

 
Blogger limmtatt said...

ntoh mende-mende si Norman tuh..

November 10, 2008 3:46 PTG

 
Blogger ayobkelubi said...

wahahahahaha

mmg kena carut gak nie kang!.

wahahahahaha

November 10, 2008 5:06 PTG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

kalau dah pasrah...pasrah je la...x payah la nk tunjuk pegang yasin. x guna dah bang... hati org perempuan ni kalau dah buat keputusan....korang org lelaki...kene ingat la ye..

November 11, 2008 12:40 PTG

 
Blogger Danielle_Corleone said...

Kesian "Norman"!

November 11, 2008 10:27 PTG

 
Blogger hegira said...

...

er.

November 12, 2008 4:05 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home