"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

02 Oktober 2008

Injakulasi?

Aku. Telefon. Azzam.

Dah boleh jalan, aku tanya.

Dah boleh diri, tapi kaki (yang patah) masih tak boleh injak, Azzam jawab.

Hah, apa, istinjak, aku tanya.

INJAKKKKK, Azzam jawab.

Ooo.

22 Comments:

Blogger addyaholix said...

apa beza injak dan injakulasi bang naga?

aku mati2 ingat ejakulasi tadi.

baca tajuk sekali lalu buat aku teruja nak terus baca tulisan bang naga hahaha !

hasilnya kecewa juga, langsung tiada kaitan dgn ejakulasi haha !

Oktober 02, 2008 3:06 PTG

 
Blogger rasso said...

ha ha ha...

suspen jer... wkakaka...

Oktober 02, 2008 4:45 PTG

 
Blogger | a t i q a h | said...

Ada ek injakulasi dalam kamus dewan?

Emm, dia dah bukak simen kat kaki ke?

Oktober 03, 2008 10:03 PG

 
Blogger siskinny said...

cakap le 'masih tak boleh bergerak'kan senang nak pahamsastera sungguh!

Oktober 03, 2008 10:57 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Adi,
Kalau ada 'ejekulasi', takkan tak boleh ada 'injakulasi', betul tak? Ha ha.

Ras,
Apa khabar Sarawak??? Awek jauhhhh - nanti kena kebas dengan Mamat Bangla or Mamat Lombok, wo!

Tiqah,
Kaki dia tak simen pun. Cuma, operate - bubuh besi kat dalam.

Sas,
Dah nama pun editor - cakap macam sasterawanlah. Ha ha.

Oktober 03, 2008 12:15 PTG

 
Blogger Pecah Kepala said...

beristinjak di kaki. haha
lawak terbaik! :)

Oktober 03, 2008 4:46 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

ingat takleh inzal... hahah...

Oktober 03, 2008 6:44 PTG

 
Blogger Amy Z! said...

OOh.. Tak sama eh? Haha.

Oktober 03, 2008 6:53 PTG

 
Blogger rasso said...

Sarawak ok jer... huhuhu...
politik stabil....

awek? siapa yang berani tu? nanti kene sentet dari jauh... padan muke wo!

ha ha ha...

Oktober 04, 2008 6:52 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

Dah sihat sok bolehlah menajak. Menajakulasi.

Oktober 05, 2008 12:04 PG

 
Blogger Ajami Hashim said...

menggiurkan!!!

larriikkkk!!!

p/s: SHRAFMZB tuan! muahhh!

Oktober 06, 2008 9:26 PG

 
Blogger pHu YinG said...

Selamat Hari Raya, Ge. Maaf Zahir & Batin.

Oktober 06, 2008 10:56 PG

 
Blogger siku lipat said...

hahah. ini kes salah tafsiran la nih.

Oktober 06, 2008 1:16 PTG

 
Blogger tasikmerah said...

pijakulasi ada tak bang? ha ha.

Oktober 06, 2008 3:27 PTG

 
Blogger Lan Rambai said...

musim2 raya ni memang ramai yg tak sempat berejakulasi sebab balik kg tido kat hall ramai2... emmm patutlah ramai budak opis aku cuti ari ni

Oktober 06, 2008 4:43 PTG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Hang kena ajak Azzam berinjak baru dia boleh beristinjak.

Yang penting kena ajak.

Oktober 06, 2008 6:07 PTG

 
Blogger Semut Si Jurulatih said...

bro,
sebenarnya injakulasi dan ejakulasi adlah dari keluarga yang sama.

ya.perlu berlaku injakulasi sebelum ejakulasi.haha

selamat hari raya bro

Oktober 06, 2008 7:33 PTG

 
Blogger one love said...

aduh!
kebah demam!
hahhahaha

Oktober 06, 2008 9:38 PTG

 
Blogger Princess Liyana said...

uhuhuhu;)

Oktober 07, 2008 12:33 PG

 
Blogger addyaholix said...

bang naga,
aku semak kamus dewan masih tak jumpa injakulasi pon.

Oktober 07, 2008 2:55 PG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

suka suka hati lu je... :P

kata dgn azzam beristinjak kena bersih2 w/pun dgn sebelah kaki hehe

Oktober 07, 2008 8:56 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Pecah,
HA HA.

Cik,
Ha ha.

Amyz,
Mana nak sama, bebeh! Ha ha.

Ras,

Dug,
Ha ha.

:)

Ajami,
HA HA. Ermmmm... lazat!

Ying,
Sama-sama. :)

Siku,
Kes silap dengar. :)

Tasek,
Ada kot, entah. Ha ha.

Ram,
HA HA.

Kla,
Ajakulasi? HA HA.

Mut,
Ha ha.

One,
Jangan malas makan ubat ya!

Yana,
:)

Adi,
Dah cuba cari dalam Kamus Besar Indonesia? :)

Amora,
Ceh! Suka hati lu 'ja! :_S

Oktober 07, 2008 12:20 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home