"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

28 Julai 2008

Rockin'

Image Hosted by ImageShack.us

Ligat betul Pipiyapong petik bass [gitar] petang tu - macam lipas kudung. Nak rakam gambar dia sedang beraksi pun susah, wo! Gambar ni [telinga Pipiyapong] saja yang gua sempat rakam.

The Fury dan sekitar The Road to ROTTW Soundstage 2008

37 Comments:

Blogger A t i Q a h said...

Woh! Tengok gambar ni, aku teringat kat Nabil.

Lu pikir lah sendiri!! Hihihi..

Julai 28, 2008 3:34 PTG

 
Blogger kasut-gombak said...

hahahaha.

baru nk cakap psl Nabil.

piring astro.

hahaha.

Julai 28, 2008 3:38 PTG

 
Blogger tasikmerah said...

engkau pasti ke tak tersilap telinga ni bang?... apsal kecik plak nampak.. he he..

Julai 28, 2008 3:43 PTG

 
Blogger Sufian said...

Oi, sms gua lu punya nombor. Phone gua sudah arwah (denagn nombor2 sekali arwah)

p.s. oi bila nak beli PS3? (bukan PSP)

Julai 28, 2008 3:51 PTG

 
Blogger pipiyapong said...

woi..!!!

Julai 28, 2008 3:59 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Ati,
Gua tengok gambar ni - gua teringat kat piring Astro. HA HA.

Gom,
Ha ha.

Tasek,
Telinga dia beso kecik beso kecik - auto!

Suf,
Beres!

Yapong,
Muerekekekekekeee...

Julai 28, 2008 4:05 PTG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

habis baca N3 ni wa gelak hak hak hak....dlm byk karekter badan telinga jer lu dpt amik dude?

Julai 28, 2008 4:07 PTG

 
Blogger Megat said...

hoho telinga je!?

nasib baik dia tak hayun kepala sekali.

Julai 28, 2008 4:10 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amora,
Gua guna kamera poket 'ja - payah wo!

Julai 28, 2008 4:10 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Megat,
Ha ha. Dia hayun telinga, wo!

Julai 28, 2008 4:19 PTG

 
Blogger Amy Z! said...

Peh.. Histeria awek-awek tgk gambar telinga pipiyapong nih. Haha.

Julai 28, 2008 4:46 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amyz,
Mau segala chicks tak histeria!!!!!! HA HA. Ok ok, kita tunggu apa komen Jigo pula, tunggu! :)

Julai 28, 2008 5:14 PTG

 
Blogger jiGOMorrison said...

Apa wa nak komen? Wa sibuk usha awek yang sibuk tangkap gambar tu. Wa sudah tangkap cintan sama dia punya gelak la.

Oops!!

Lu baru tengok telinga Yapong je, lu dah histeria, cuba lu tengok benda lain.. mau demam tak kebah-kebah lu dibuatnya.

Tapi kalau jantan tengok, boleh trauma beb. Ha ha!

Julai 28, 2008 5:54 PTG

 
Blogger Danielle_Corleone said...

wow! ni mesti berapi2 ni!

Julai 28, 2008 7:09 PTG

 
Blogger Si Semut Skema said...

Nabillllll!!!!!

Julai 28, 2008 8:14 PTG

 
Blogger waterlily said...

Saiz telinga Nabil lebih kurang Yapong. Cuma kaler lain sket kut bang. Nabil gelap skit hahaha!

Ceh! Gambar telinga pun ambik. Cuba la fokus yang lain pulak misalnya err..err..misai ke hahahah!

Julai 28, 2008 8:43 PTG

 
Blogger pHu YinG said...

Kalau kat sekolah dah kena tarik telinga dah tu.

Rambut panjang!

Julai 28, 2008 8:57 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

Kalau dia petik gitar dgn telinga, lagi seru.

Tapikan, mengikut teori, pendengaran sensitif bagus utk ahli muzik.

Julai 28, 2008 9:49 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Jig,
Jangan kata lu - gua pun dah tangkap chintan chintun dengan chick tu, beb!

Danial,
Lu agak2 berapa batang rokok dia dah perasap sebelum muncul kat stage? Ha ha.

Mut,
Nabil? Apa kelas Nabil!!!!

Water,
Tak terakam - dia ligat sangat.

Ying,
Correction - The Fury tak ada yang berambut panjang. Disiplin wo!

Rimau,
Gua syak telinga lu kecik! Ha ha.

Julai 28, 2008 10:57 PTG

 
Blogger S.YanaZ said...

Ah,
tgk telinga ja aku dah boleh teka dulu dia pomen.

Julai 28, 2008 11:34 PTG

 
Blogger Amiene Rev said...

Ah, entry baru! Tapi sekarang saya yang ke-21, hari itu ke-41. Ada peningkatan.

ROTTW itu bukankah sebuah majalah mengenai Ritma Dari Dunia Ketiga?

Saya pernah membeli majalah ini dahulu sebelum selepas itu saya tidak melihatnya lagi di kedai mak cik yang suka pakai baju ketat-ketat itu.

Julai 28, 2008 11:47 PTG

 
Blogger tuan tanah said...

Ni kalau ikut feng shui ni kan, agak2 apa nasib di Pipi ni?

Julai 29, 2008 2:35 PG

 
Blogger Princess Liyana said...

Alahai.part telinga juga yg diambilnya:)hik2

Julai 29, 2008 8:31 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Sya,
Ha ha.

Amin,
Ha ha.

Tanah,
Kalau ikut Feng Shui - akan digilai oleh anak-anak gadis 'tengah naik'. Gua syaklah.

Yana,
:)

Julai 29, 2008 8:36 PG

 
Blogger denanz said...

naga,
cantek punya pose maut kat tepi stage ... macam mana aku nak tolong ... adehhh.

Julai 29, 2008 9:02 PG

 
Blogger Anuar Manshor said...

Ini yang perlu beli kamera antishock!

Julai 29, 2008 10:12 PG

 
Blogger gunx said...

mmg 'in' itu pikce.

Julai 29, 2008 11:16 PG

 
Blogger asuhara said...

perghh...besok2 ntah2 ada keluar kat mana2 ayat seperti ini: kerana telinga inilah saya glemer!

Julai 29, 2008 12:00 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Nan,
Siapa? Chicks tu ke? Ha ha.

Nuar,
Ha ha.

Gunz,
Ya. :)

Asu,
HA HA.

Julai 29, 2008 12:41 PTG

 
Blogger neeziee@separawaras.com said...

serangan peribadi ni.hehe.

Julai 29, 2008 1:04 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Nizi,
Taklah!

Julai 29, 2008 2:18 PTG

 
Blogger art.isreka said...

huhu. nak gambar nih!!

haha.

Julai 30, 2008 12:58 PTG

 
Blogger pipiyapong said...

keh ada kamera nanti siap laa deme..!!

Julai 31, 2008 3:55 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Alina,
Sila sila.

Yapong,
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA! Bile tuh demeh nok beli kamera?

Julai 31, 2008 9:01 PG

 
Blogger zizie ali said...

aku syak ko dah cut part lain guna photoshop. kamera poket mana boleh bikin focus begitu cemerlang.

Ogos 01, 2008 7:07 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Zz,
Aku guna LUMIX dude, LUMIXXXXXXXX!

Ogos 01, 2008 10:19 PG

 
Blogger Enche said...

patut aku jumpo orang tua rockin di majlis rocking muda mudi nims kekekkeke

Ogos 03, 2008 9:06 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home