"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

09 Julai 2008

Ironman

Pagi tadi. Sedang gua minum teh tarik. Kat kedai mamak Hameed. Ada satu mamat. Sudah duduk (di) sebelah gua. Gua rasa teruja, “Wo! Ironman!”

Tap! Tap! Tap!

“Huh?”

“Brother ni Ironman ek? Aaa... boleh gua mintak autograf tak?”

“Aku PANG juga kau ni kangggg!!!!!”

HA HA.

Image Hosted by ImageShack.us

23 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

waaaa...walaupun aku tak faham..tapi akulah pengomen pertama entry ni..satu kejayaan buatku. Kenapa panggil mamat tu ironman? Dia pakai helmet besi ye?

Julai 09, 2008 1:09 PTG

 
Blogger jagoan said...

Bang ge,

Dengan ironman toksah mintak otograf. Mintak lain...

Mintak tenaganya ka...

Julai 09, 2008 1:36 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

gambar apa?

Julai 09, 2008 1:37 PTG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Siapa ironman sebetulnya nih?

Dah berjanggut tunggu gambar keluar.....tak keluar-keluar pun. :D

Julai 09, 2008 2:29 PTG

 
Blogger Megat said...

pasal bekas iron ker!? ekeke. harus nya x marah mamat tu

Julai 09, 2008 2:55 PTG

 
Blogger Hartini Omar said...

hehe.. suar dah kene iron, memang la jd iron man..

ade gak pemuda yg sampai ht nak pakai suar yg dah hangit kene iron ek?? cekal sungguh hati beliau itu..

Julai 09, 2008 2:57 PTG

 
Blogger tasekM said...

kena sabotaj ngan bini ke hape tu bang?

:)

Julai 09, 2008 3:37 PTG

 
Blogger Anonymous said...

wo!

tony stark minum teh tarik hameed?

aku ingat nak suggest kat KRU buat cerita baru aa..mentadakmentaduman.

Julai 09, 2008 3:43 PTG

 
Blogger Danielle_Corleone said...

haha! bahaya ni kang tak pasal2 jadi citer lain! PANGMAN ka. :P

Julai 09, 2008 4:10 PTG

 
Blogger DeanSham said...

ge,
itu bukan ironman, itu gelojoh namanya! hahahaha..barangkali dia masih belum khatam ilmu seterika seluar>

Julai 09, 2008 4:15 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Mirah,
?

Ah,
?

Dug,
?

Pun,
?

Megat,
Ha ha. Yes, Man!



Tini,
Ha ha.

Tasik,
Aku syak pun begitu. Ha ha.

Po,
Tony Stark or Koo Stark? BA HAK HAK!

Danial,
HA HA.

DeanSham,
Gosok bukan sebarang gosok,
Gosok mari Teluk Kemang;
Mabuk bukan sebarang mabuk,
Sekali bersua esok dah demam?

BA HAK HAK HAK! Takpe, takpe... Tak payah 'beli' pantun aku ni kat sini - 'beli' kat blog lain ya!

BA HAK HAK HAK HAK!!! Ade... deh deh...

Julai 09, 2008 4:25 PTG

 
Blogger harhtan said...

hahahaha
puas ler mikir apa rasionalnya gambar ala2 imej tulang ikan bawal tu ngan posting ge ni... lama belek baru ler perasan tu bekas ironpanas melekap kat seluar daaa...

hahaha..penah 'lobang'kan baju keje hubby. Selamber derk jer dia pakai pegi keje...tanda protes la tu..kekekeke

Julai 09, 2008 4:55 PTG

 
Blogger Unknown said...

hahahaha

lama aku tgk baru paham gambar tuh!!

hahahahaha

mcm siol!!

Julai 09, 2008 5:04 PTG

 
Blogger The.Libyaman said...

haha lambat pick up jugak mata gua. itu sure sambil sterika seluar sambil layan DVD "gambar wayang" IronMan.

Julai 09, 2008 5:19 PTG

 
Blogger zizie ali said...

dulu. ada pelita iron. diterjemah menjadi pelita ayan.
ayan = sejenis besi

Julai 09, 2008 5:47 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

aku tak faham.
kalau orang tak faham tu bagus sangat la?

Julai 09, 2008 10:33 PTG

 
Blogger Yana Ismail said...

Sign je senang:P

Julai 10, 2008 12:17 PG

 
Blogger DeeN said...

Hahahaaa...
Mujur baca komen dulu.
Hahahaaa...
Akhirnya paham jugak.
Hahahaaa...
Kalo aku selalu terlebih iron tudung yg menyebabkan ianya berlubang2. Tp cantik gak. Berseni.
Haaahaaahaa..

Julai 10, 2008 5:51 PG

 
Blogger Sir Mute Key Chicks said...

aku kira lelaki itu penjual iron, ataupun pekerja dobi.

bro, bekas kena iron itu berwarna merah hot rod?

Julai 10, 2008 8:19 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Har,
Har har har.

Kuih,
Ha ha.

Baba,
Ha ha.

Zizi,
Ayan tak berapa tepat. Yang betulnya, material itu ialah LOYANG. Loyang adalah campuran dua logam: tembaga dan besi.

Mau,
Ada orang kata, tak faham itu bagus. Tapi, apabila dah fikir2kan semula - apa kejadahnya buat film supaya orang tak faham???

Ni yang aku tak faham ni?

Untuk hal ini, aku sokong DeanSham - buat filem untuk orang faham. :)

Yana,
Hah?

Nura,
Ha ha.

Semut,
Entah. Ha ha.

Julai 10, 2008 8:36 PG

 
Blogger A t i Q a h said...

Ha ha ha.
Kalau kena PANG, habislah pipi kau hangus.

Julai 10, 2008 10:19 PG

 
Blogger Unknown said...

seluar dah kene ir** di pakainye juga? len kali suruh dia wat byk sket so bleh jadi corak...trend baru hehe

Julai 10, 2008 10:40 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Tiqah,
Ha ha.

Amora,
((((((HA HA)))))))))))))))))))))))))))))

Julai 10, 2008 12:55 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home