"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

04 April 2008

Hari Jumaat yang kita suka

Image Hosted by ImageShack.us
Nida kata, dia dah ada dah t shirt Senam Seni tu, tapi saiz M, kalau tak muat berikan saja kepada Muhammad, "Katakan kepada Muhammad, t shirt ni 'mummy' yang bagi, ek!"

Mummy? Ha.

Bayan singgah, aku beri dia buku Hikayat Nakhoda Muda tu, "Wow! Enche Naga tampak handsome hari ni! Terima kasih kerana berikan saya buku... nanti saya upah 'buah yang lazat' kepada burung enggang, ek!"

Buah yang lazat? Ha ha.

Aku beri Jimadie, tiga keping gambar aku, untuk dia simpan di dalam dompetnya, "Macam ni yang kau katakan handsome?"

??? HA HA HA.

Adehhh... deh... deh... penat gelak dah ni weh... adehhh....

30 Comments:

Blogger Nazri said...

Destiny

Anata wo kanjita nara
Omoi ga motto todoitara
Namida ga afureru koto
Tatta ima omoidaseta no

Kokoro kara no sain ga midareteru
Ryoukyoku ni yureru jibun wo warau
Tsujitsuma sae awaserarenakute
Sugite yuku hibi wo hodoite ita

Ima ga koko de mawaridasu
Chikazuku hodo ni tooku
Umi no you ni yureru kedo
Anata mo oyoideru nara
Kitto aeru unmei no toki ni

Yubi to yubi wo karamasete tsutau
Kono inochi no morosa utsukushisa wo
Kono sekai wa owattemo
Anata wo omoidaseba
Anata wo motto kanjireba
Namida ga afureru koto
Zutto zutto shitte ita no ni
Ai shiteru ai shite iru
Tada sono kotoba dake de

Chikazuku hodo ni tooku
Omoi wa mada yureru kedo
Anata wo dakishimereba
Anata wo motto kanjireba
Namida ga afureru koto
Zutto zutto shitte ita no ni

April 04, 2008 12:09 PTG

 
Blogger rudy bluehikari said...

ok, aku setuju akui xhensem mcm ko kata. patutlaaa ko taste org mcm jimadie? muhaahahahhaahahhaahahahaahahah!

ekkk..lagu destiny ni best! utaimashou~

April 04, 2008 12:14 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

MatJannnnn, help help, Vovin mencarut panjanggggg!

April 04, 2008 12:15 PTG

 
Blogger Layla Haq said...

Ya.
Memang hensem.

Buah yang lazat sudah ada di dalam bakul. Fresh dari hutan hujan tropika.

[cubaan elakkan denak dengan membodek]

April 04, 2008 12:28 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Rudy,
Nagoriyuki by Iruka lebih puitis - jalan cerita lagu Nagoriyuki lebih best kalau buat filem cinta. Serius dude!

Tapi, watashi no fav - SHIKI NO UTA-lah. Kena hafal/nyanyi masa 'tadika' dulu. Ha ha.

April 04, 2008 12:29 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Bayan,
Bakul tu hak biasa je ke atau hak renda-renda?
Muerekekekekekekekeeeee....

April 04, 2008 12:32 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

Naga,
Benda dapat free, senang la kau bagi Bayan sesuka hati. Jeles aku.

Bayan,
Apa benda free yang aku boleh bagi? I bagi you udara untuk you hirup masuk memenuhkan dada.

April 04, 2008 1:01 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Mau,
Kalau karipap sardin untuk Nida pun aku boleh belikan - inikan untuk Bayan. *ahaks*

Mau,
Aku. One Step Further. Aku belikan - bukan FREE! Ha ha.

Ya ya, sila cemburukan aku, lagi dan lagi dan lagi!

April 04, 2008 2:22 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

mummy... yang pakai bandage tu ke? ekekek...

April 04, 2008 3:11 PTG

 
Blogger ayobkelubi said...

adehh,hahahaha. lantak ler kat deme semua nieee. hahahaha

April 04, 2008 3:55 PTG

 
Blogger Nida Shaari said...

Bawak la Muhamad datang pesta buku, pastu boleh lepak kat cafe panazzz..

April 04, 2008 4:23 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Chik,
MUARKAKAKAKAKAKAKKAAAKA...

Ayob,
Adehhh...

Madu,
Aku ajak dia pergi ke RA Galeri esok; tengok lukisan dan tengok orang baca sajak. Dia jawab, "tak minat!" Yelah, orang nak jadi akaunten - suruh lukis buah epal - dia lukis buah epal sebiji dan sebesar-besar kertas lukisan.

"Epal mana ada color hitam, Muhammad!"

"Ada! Tu... kat dalam peti ais rumah kita tu!"

Ceh!

April 04, 2008 4:43 PTG

 
Blogger tasekM said...

enggang tu buah tak berapa nak lazat pun dia sebat!!..

April 04, 2008 5:09 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Tasik,
Sorrylah aku nak makan buah-buah yang kurang lazat. HA HA.

April 04, 2008 6:18 PTG

 
Blogger Lily Abdullah said...

Berdasarkan photo itu, akhirnya aku akui bahawa enggan memang kachak. Tiada masalah jika dia mendenak Bayan.

Jamadie, sila mengndur diri. Bunga bukan sekuntum.

Tok,Mobius sudah ada Romlah. Jika mau denak Bayan juga tiada masalah

Hak!!hak!!Hak!!

ps: en Nazri. Terima kasih. Saya sedang mencaeri lirik lagu itu.(Tapi saya bukan faham pun. Saya kakak tua)

April 04, 2008 6:27 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Water,
Aku malas nak denak-denak ni - nak kena bagi minum airlah, nak kena bagi makan dedaklah, et cetera et cetera - tak FREE! Ha ha.

Tapi, aku rasa aku dah bosan dengan Jimadie-lah, aku nak try Khalid pula... wat say you?

HA HA.

April 04, 2008 6:45 PTG

 
Blogger Lily Abdullah said...

Khalid??(tengah fikir ni). Khalid mana? Khalid Salleh, Khalid Jaffar...hmm.. tak sesuai .Jimadie jugak yang sesuai hak!hak!hak!

Ps: err..er..bang ko perasan tak hari ini kurang gadis genit komen entri ni kecuali Bayan. Kenapa ek?

April 04, 2008 10:16 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Water,
Alaaaaaaaa... Khalid kawan si Jimadie tuuuuu!

April 04, 2008 10:30 PTG

 
Blogger MDM FARAH FAIZURA said...

hey,

ini adalah iklan

April 04, 2008 11:28 PTG

 
Blogger Yana Ismail said...

:)huhu.

April 05, 2008 1:27 PG

 
Blogger pengkao said...

http://attapulgite.myminicity.com/

April 05, 2008 4:32 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Haji pun nak satu gambar si handsome tu pasal nak letak kat dalam frame lukisan kau. Itu pun kalau kau sudi ha ha.

April 05, 2008 7:53 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Din,
Ok.

Liya,
:)

Peng,
:)

Azzam,
HA HA HA HA HA. Aku ingat nak suruh Eddie print banyak2 gambar ni - aku nak jual! HA HA.

April 05, 2008 10:09 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Emily dah ada baju? Meh 'mama' pulak nak bagi.

Muakakakakkakaaaaakkaaaaaaa!! Tak tahan nak gelakla pakcik Naga. ;-)

April 05, 2008 10:32 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Ying,
Oooo... kat dalam blog panggil aku 'pakcik', kat dalam sms panggil aku 'yangyang'!

HA HA.

April 05, 2008 8:43 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

'Yangyang' tu apa? Burung layang-layang? Bukankah kau ni enggang, Ge? Hik hik hik.

Ge, marah rasso. Dia yang ajar panggil Pakcik.

April 06, 2008 1:12 PG

 
Blogger asuhara sue said...

Fuyooooo...

Kakkkkoiiiiiiii!

April 06, 2008 9:08 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Ying,
Kau jangan dengar cakap jantan2 cemburu kat Johor tu! :)

Asu,
HA HA.

April 06, 2008 10:05 PG

 
Blogger Ish Meen said...

Wah helmet solja german dah sampai... wah ganas ganas....

April 08, 2008 3:35 PTG

 
Blogger cik puan daun said...

ferr.. hahahaa

April 09, 2008 12:38 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home