"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

01 April 2008

Mencari Sufiah... err... Sufian!

“Aku dah e-mel!” Aku.

"Tak ada pun!" Jimadie.

"Ok, aku akan e-mel semula. Itu pun kalau gambar kau masih belum aku delete (dari dalam komputer)." Aku.

"Kenapa delete? Kenapa tak save? Bukankah kau ni gay (suka simpan gambar lelaki)?" Jimadie.

"Tapi, kau tak handsome!" Aku.

...

Uwoop! Uwoop!!

38 Comments:

Blogger Pemilik Blog said...

wah, gay pun pandai pilih ek...

April 01, 2008 8:44 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Sampai hati ko cakap dia tak hensem, Ge. Merajuk dia, kang. Mana tau, masa muda-muda dulu dia kachak? ;-)

April 01, 2008 9:33 PTG

 
Blogger spyz said...

kau masih nak belajar matematik lagi ke? ha ha...

April 01, 2008 10:44 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

aku ingatkan abang suka yang 'jambu'.


Buwahahahahaha

April 01, 2008 11:56 PTG

 
Blogger Amyz! said...

Agak-agak, Jimadie pandai merajuk ke? :-p

April 02, 2008 12:01 PG

 
Blogger Yana Ismail said...

Tau takper. Gay pun memilih tu. Nak yang handsome. Hihi:)

April 02, 2008 1:42 PG

 
Blogger pengkao said...

satu fakta ringkas:
nak maintain dan muengusha jambu* terbukti jauh lebih payah drpd nk maintain awek.
baik dari segi kewangan mahupun kasih sayang.

*applicable to jambu only,buah2an lain x masuk list.

April 02, 2008 1:57 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Wop! Ha ha.

April 02, 2008 8:09 PG

 
Blogger famia said...

tokoh matematik yang... luar biasa.

April 02, 2008 8:46 PG

 
Blogger hEr namE is diEla said...

jimadie mmg tak encem tapi dia cute.. hehe!
Wah.. nak pilih yang 'jambu' jek.. kesian kat buah2 lain.. haha!

April 02, 2008 8:47 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Kasih,
HA HA.

Ying,
HA HA.

Spyz,
Aku nak belajar ilmu hisap pulak, Pyz! Ha ha.

Dug,
HA HA.

Amyz,
Jimadie merajuk? HA HA.

Liya,
Kehidupan adalah berkenaan membuat 'option'. Kalau dah salah membuat 'option', stop, dan buat option lain. HA HA.

Peng,
Nak maintain diri sendiri pun payah gak, Yeop!

Azzam,
Uwoop uwoop! Ha ha.

Famia,
Bukan tokoh ma'al hijrah tahun 2020 ke? Ha ha.

Diela,
Jimadie cute? Bha ha ha ha.

April 02, 2008 9:06 PG

 
Blogger artisticklytouch said...

haiyooo skandal dengan jimadie kah?

April 02, 2008 9:26 PG

 
Blogger hEr namE is diEla said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

April 02, 2008 9:43 PG

 
Blogger NeemoNeemo™ said...

Jimadie ni, Jimadie Shah ke?

April 02, 2008 9:47 PG

 
Blogger Anonymous said...

ma fren..

life is about choices laa..bukan option.

kalau options, kau buleh delete, re-do, insert, control-alternate-delete, shift, caps lock, tab, pause break...macam2 lah.

but choices..no regrets bak kata Frank Sinatra.

April 02, 2008 9:50 PG

 
Blogger 1 said...

ces!

April 02, 2008 10:37 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Art,
HA HA.

Diela,
HA HA.

Neem,
Mana ada orang lain nama Jimadie. Ha ha.

Po,
Sama je. Kalau kau salah ambil choice - stop - ambil choice lain! HA HA.

Ji,
HA HA HA HA HA.

April 02, 2008 10:41 PG

 
Blogger rudy bluehikari said...

hahahaha! aku hensem x naga?

April 02, 2008 10:57 PG

 
Blogger Deo said...

ge, bukan tokrimau kata org tak hensem je yang ada blog ke? delete lah juga gambar kau dari simpanan aku. hahahahah

April 02, 2008 11:44 PG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

GAY - Guys Always Young. Itu kata 'Si Kachak'.

April 02, 2008 12:03 PTG

 
Blogger DeeN said...

Uwopppp!!
Gay?
Gayah ke?
Gayour?
Gaia, Gaia, Gaia!!

Uish... kat area umah daku ada couple "toooot"!! HaHaHa .. Nauzubillah!

April 02, 2008 12:11 PTG

 
Blogger Lily Abdullah said...

Semua lelaki di blog zone adalah kachak.Dari sudut imaginasi seorang perempuan blogger yehaaa!!!

ps: Dr. Khir Toyo lagi kacak. Ramai gilakan die. Dia dah kalahkan Bang Naga.Err..u tak jeles ke? :D

April 02, 2008 12:23 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Rudy,
TAK! Ha ha.

Deo,
Nanti aku delete. Ha ha.

Purp,
HA HA.

Nura,
Toot! Tootttt!

Water,
Khir Toyo who? Siapa tu? Tak kenallah...

April 02, 2008 12:50 PTG

 
Blogger Layla Haq said...

Jimadie tak kacak tapi dia baik.
Saya nak curi dia. eh, bukan curi dia, tapi ilmu dia. Dia mengajar saya jadi tamak ilmu!

April 02, 2008 2:33 PTG

 
Blogger June said...

Ohhhhh, kau sebenarnya 'keladi' gaytal.

April 02, 2008 3:47 PTG

 
Blogger by Amani ALive said...

gay pun kene pilih lah. yang tak hensem buat ape.

April 02, 2008 4:45 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Zalila,
Ya, sila curi Jimadie, bawa lari jauh-jauh! HA HA.

Teh,
Kau buat aku terasa nak makan goreng keledeklah!

April 02, 2008 4:48 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amani,
Hello bebeh! How are you? Lama siyak dak makan roti canai dengan kau ni baa.

April 02, 2008 4:53 PTG

 
Blogger hEr namE is diEla said...

jimadie dah kadi rebutan..
laris!
macam goreng pisang panas..
haha!

April 02, 2008 5:10 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Die,
Qo! Jimadie dah jadi kadi pula dah....

April 02, 2008 6:26 PTG

 
Blogger Lily Abdullah said...

Bang saya dah berkali-kali ke rumah Jimadie. Ngintai-ngintai tapi tak pernah ketuk pintu. Kat rumah Sufian Abas pun saya intai. Timba ilmu - permpuan tamak lagi kedekut hahaha

April 02, 2008 7:35 PTG

 
Blogger Yana Ismail said...

Hihi. Life is all about choosing the right option la ni ek. Tapi kan, kalau byk sangat option, gane ek?:)

April 02, 2008 11:07 PTG

 
Blogger hEr namE is diEla said...

opsss..
pembetulan.. *jadi* bukan kadi..
salah taip la bang..
ampun... :)

April 03, 2008 8:44 PG

 
Blogger Tok Rimau said...

Aku pun tak hensem. Tolong jarak dari aku bila beratur di ATM.

April 03, 2008 9:11 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Water,
HA HA.

Liyana,
Baling buah dada... aaa, i mean... buah dadulah! Ha ha.

Diela,
Ces! Ha ha.

Mau,
KAU MEMANG TAK HANDSOME!!! Muerekekekekekekkeeee....

April 03, 2008 9:53 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

alamak gay ruponye..tak jadi nak ngorat.

April 03, 2008 11:18 PG

 
Blogger Unknown said...

bang..ada tgk email a***r z**n d cium dan dipeluk rakus oleh peminat? jelas menunjukan a***r xde tindakbalas pd perempuan.

April 03, 2008 11:28 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Mirah,
Ha ha.

Loga,
Eh, cuba kau cium peluk rakus aku jap - nak check aku punya tindak balas...

April 03, 2008 12:30 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home