"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

29 Januari 2008

Aku telah lelah pada itu malam

.
.
.
.

.


.

19 Comments:

Blogger Pa'chik said...

berapa kali malam tu?

Januari 30, 2008 12:31 PG

 
Blogger zizie ali said...

asma? hahaha. elakkan dari mendekati makhluk berbulu seperti kucing, hamster, dan yang sewaktu dengannya.

Januari 30, 2008 12:54 PG

 
Blogger Tok Rimau said...

Kau perlu O2. Sedut perlahan-lahan.

Januari 30, 2008 8:41 PG

 
Blogger d'arkampo said...

Itulah kau, aku dah berbuih nasehat.

Jangan amalkan minum kopi tegak.

"Harian Metro 30.1.2008 - Kopi Maut diadun dengan bahan racun berjadual - sindenafil nitrat yang turut digunakan utk menghasilkan pil Viagra."

kan dah lelah!

Januari 30, 2008 8:50 PG

 
Blogger elmi said...

lelah bersendirian, berdua atau bertiga?

Januari 30, 2008 9:02 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

meh aku picit2kan bahu

Januari 30, 2008 9:05 PG

 
Blogger nUr@dDeEn said...

OwH! Moga tidak selalu lelah! Bawak bekal, bawak bekal! =)

Januari 30, 2008 12:15 PTG

 
Blogger yaabbna said...

Orang tua2 ckp..
lepas 'lelah' pekena rokok sambil bersandar kat tepi katil.
Amaran kerajaan malaysia.Merokok membahayakan kesihatan.

Januari 30, 2008 1:11 PTG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

lelah dikejar hantu atau anjing atau ada lain2 perkara? hehe

Januari 30, 2008 1:48 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Guyz,
Jojo Amani promote: "Aku virgin lagi!"

Ha ha.

Januari 30, 2008 2:05 PTG

 
Blogger Taf Teh said...

Ya naga, pulanglah ke pangkal jalan.

Januari 30, 2008 4:53 PTG

 
Blogger mariahsj said...

Banyak-banyak beristigfar, Dah umur-umur begini, penyakit mulalah tunjuk diri...

Januari 30, 2008 5:16 PTG

 
Blogger musafir said...

tak faham!!tak faham!!saya masih muda...tak faham!!

Januari 30, 2008 5:37 PTG

 
Blogger deOughtred said...

alaa kesian nya, lelah lelahki ini... sapu vicks kat dada, minum bovril...

Januari 30, 2008 9:54 PTG

 
Blogger abg lalox said...

petanda zaman kegemilangan ko dah berakhir..
berundur la secara terhormat..
kasi peluang pada muka2 baru..

Januari 31, 2008 12:21 PG

 
Blogger Anuar Manshor said...

Saya mahu "power"!!!

Januari 31, 2008 9:27 PG

 
Blogger pHu YinG said...

Kenapa kalau lelah, dada mesti turun naik turun naik?

Januari 31, 2008 12:29 PTG

 
Blogger waterlily said...

Berapa kali apa pa'chik...aku teringat entri cerita dua kali BP ha..ha..ha

Januari 31, 2008 4:21 PTG

 
Blogger diEla said...

haha
lelah kerana bekerja keras?

Februari 13, 2008 1:16 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home