"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

16 Januari 2008

Siri Bercakap dengan Hantu 4

Ini belum jadi cukup hantu. Kalau Faizal Tahir yang buka baju. Tapi.
Kalau Faisal Tehrani yang buka baju. Ini akan jadi cukup hantu.

“Hantulah kau, Ge!” Kata Faisal Tehrani. Yang tiba-tiba menjelma. Dan menghilang, kemudian. *Plop!*

Eeeeeeeiiiuuuoooo...

“O-pocot!”

20 Comments:

Blogger Pa'chik said...

mungkin dia buleh quote peguam korekkorek...
"Muka macam saya, suara macam saya..."

Januari 16, 2008 4:05 PTG

 
Blogger Lily Abdullah said...

Faizai Tehrani buka baju...biasa la bang naga..kat umah dia aje tuu.. :D
.
.
.
Hantu buka baju time bila bang?(saya tanya betul2 ni. Jgn fikir yang lain2 bang ha..ha..ha)

Januari 16, 2008 4:34 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Chik,
HA HA. Lawaklah kau.

Waterlily,
Aaa... Hantu buka baju time dia nak pakai baju lain... aaa... entah. Ha ha.

Januari 16, 2008 4:39 PTG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

FT buka baju. Biar betul!

Januari 16, 2008 5:35 PTG

 
Blogger Deo said...

Faizal Tehrani ni orang Iran ke? Mesti banyak bulu dada... aauuwwwwwwwwwww.....

Januari 16, 2008 8:35 PTG

 
Blogger Puan Ainon Mohd. said...

Apa punya cerita nih! FT itu ustaz, tau!

Januari 16, 2008 8:46 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Purp,
Harap2 biarlah tak betul. Ha ha.

Deo,
Berbulu di dada belum cukup hantu. Berhuruf 'S' di dada... aaa... aaa...? Ha ha.

We love you, Faizal! You rock! Kah kah kah!

Uwooop! Uwoooooop!

Sifu,
Ini fiksyen, kak. Fiksyen!!! Faizal tu dulu budak nasyid. Oh lupa, budak nasyid bukan ustaz. HA HA. (Jahatnya saya ni kan?)

Faisal T,
Aku bergurau tau. Kau jangan ambil hati ya!

Januari 16, 2008 10:15 PTG

 
Blogger Abu Irfan said...

Sejak bila FT ganti Sufian Abas sebagai makhluk yang selalu Plop! dalam hidup kau?

Januari 17, 2008 9:21 PG

 
Blogger Anonymous said...

..dalam Cerita Hairan hari ini..

"saya anggap ini satu gimik jenaka.." Faizal Tahir.

yeaaaaaaa

Gimik celaka.

Bang..ko masih ingat Rahim Maarop dan kumpulannya White Steel bukak zip masa konsert Battle of The Bands?

Aku tunggu mana-mana artis bukak buah limau pula.

Januari 17, 2008 10:22 PG

 
Blogger Amyz! said...

Kalau badan tough macam Fahrin Ahmad best la jugaaa...

Gimik celaka. Ya. Aku setuju itu.

Januari 17, 2008 10:49 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Amir,
Kau pun tahu kan - aku punya beberapa orang teman halimunan - yang selalu plop plop plop sesuka hati, Amir Mukhriz misalnya. Ha ha.

Po,
Zip Rahim Maarof terbuka (atau sengaja dibuka) sehingga boleh menampakan bulu kemaluan - aku ada masa tu, sudah bekerja dengan Page Design. Page Design ada ambil kerja buat poster dengan Box Office (kalau tak salah aku) yang menganjurkan Battle of The Bands tu. Masuk free beb - pakai pas 'Workman'. Wo!

Amyz,
Fer ya info - semua Soljahs sudah masuk gim la ni - mao kasi badan ketul2 macam Fahrin Ahmad jugalah.

Eeeeeeeiiiiuuuuooooo... *ahaks*

Januari 17, 2008 10:59 PG

 
Blogger Amyz! said...

Naga : Seriessss???

Aku cukup-cukup risau ni. Nanti kalian semua suka-suka buka baju waktu maskara kelak..

EEEiiiiooouuuu....

Hahaha.

Januari 17, 2008 11:28 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Amyz,
Apa lak tak seriusnya, ha ha.

Januari 17, 2008 11:57 PG

 
Blogger Unknown said...

jaga2..
naga ada one pack..

Januari 17, 2008 12:45 PTG

 
Blogger ontahsapo said...

kau memang suka cakap dgn hantu...?

Januari 17, 2008 1:13 PTG

 
Blogger OmbakHijau said...

Pantun 2 kerat:
Buka baju tayang dada
Nampak malu sendiri merana
.
.
Kesian-kesian..org melayu nak jadi putih.

Januari 17, 2008 1:19 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Kelambu,
Hantulah kau, Kelam! Ha ha.

Ontah,
Suke gak. Ha ha.

Ombak,
Ini bukan pasal nak jadi orang Melayu ka, orang Inggeris ka, orang Cina ka... la weh! Ha ha.

Ini semua cerita pasal konsumerism, atau barangkali pasal kapitalism. Aku syak laa... Ha ha.

Januari 17, 2008 1:30 PTG

 
Blogger siew said...

"jaga2..
naga ada one pack.."

one pack ke 3 line?or pourch bag?
ha ha ha

Januari 17, 2008 1:43 PTG

 
Blogger yaabbna said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Januari 17, 2008 1:50 PTG

 
Blogger yaabbna said...

Sazali samad slumber je pakai spender.takde org ckp pe pun.Hahaha
Bekas menteri kesihatan..buka semua..tak kene khidmat sosial pun.
Hahaha

Januari 17, 2008 1:53 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home