"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

20 Disember 2007

Ini barang baru. Ini baru barang

Semenjak beberapa menjak ini. Aku memiliki beberapa barang baru.

Ipod Classic baru. Ipod Shuffle baru. Topi keledar askar Marine baru. Minyak wangi baru. Cermin mata baru. Pen mata bola (bukan jenis BiC atau Kilometriko ya) baru. Jam tangan baru.

Bila lu balik KL?, aku tanya.

Ahad ni, jawab Pipiyapong, apa hal, ada bisnes rib-rib atau jut-jut ke?

Tak adalah..., jawab aku, ingatkan nak tunjuk kat lu handphone baru wa.

Cilakak..., kata Pipiyapong.

Dan. Di dalam bilik tidur aku. Ada sebuah jam loceng. Yang suka-suka hati ia nak berdenting. Tak kira waktu. Rut tut tut tut ting ting ting tong tuutttt!

Ermmmm...

13 Comments:

Blogger Amyz! said...

Ni entri mau tunjuk2 laa ye? Hahaha. Tukar baru juga laaa.. :-p

Disember 20, 2007 11:06 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Lepas ni nak beli 4 cincin emas pula. Mao? Ha ha.

Disember 21, 2007 10:01 PG

 
Blogger Amyz! said...

Naga : Serieess ke?? :-p Keeee, nak kasi aku goyah2 nih?

Disember 21, 2007 11:08 PTG

 
Blogger posmen said...

seme baru. best ah.. aku jugak pakai hp keta kebal lame ni, yg penting boleh baling2 time miting. konfem x pecah hahaha

Disember 22, 2007 12:02 PG

 
Blogger kingbinjai said...

bini baru?

Disember 22, 2007 1:07 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amyz,
Kau rasa aku serieess tak? Ha ha.

Posmen,
Ha ha.

Jai,
Satu cincin nak bagi kat Amyz. So, ada baki tiga cincin lagi. So, kau nak satu ke? HA HA.

Disember 22, 2007 3:49 PTG

 
Blogger June said...

Kau pernah dengar cerita dongeng orang riak?

Ha ha ha. Simpan satu cincin untuk aku.

Disember 22, 2007 8:10 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Teh,
Ok, satu cincin untuk kau. Aaaa, ada satu lagi extra ni? Ha ha.

Disember 23, 2007 1:02 PTG

 
Blogger Amyz! said...

Naga : bukan aku seorang sahaja??? OOohhhhh.. Tidakkkkk..

Disember 23, 2007 2:07 PTG

 
Blogger Sufian said...

Oi apa kes ipod! Mana ada kelesssss. PSP ler...

p.s jemput le datang gua punya launch buku 18/2/07...

Disember 25, 2007 6:28 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amyz,
Ha ha.

Sufian,
Ok dude, minggu depan aku gi beli PSP. Ha ha.

Lancar buku kat mana? Kat IkanPerak lagi ke?

Disember 25, 2007 7:05 PTG

 
Blogger Sufian said...

Kat Annexe, Central Market.

p.s. Rizab satu buku lu untuk gua...

Disember 26, 2007 10:12 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Sufi,
Ok dude. Mesti.

Disember 27, 2007 5:17 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home