"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

19 November 2007

Man Kongres

Awek ramai, Lutfi Ishak kata, cun-cun, Ge!

Hari ni banyak kerja, aku kata, esok sajalah aku datang.

Esoknya. Aku datang. Daftar. Dan TERserempak dengan Faisal Tehrani.

Kau datang?, Faisal Tehrani kata, sebak aku, Ge! He he.

Aku pun sebak juga ni, aku kata, ha ha.

Tengah harinya. Aku keluar. Merokok. Dan TERserempak dengan Ismas Saring.

Hah!, Ni ke Sinaganaga?, Wak Saring kata, aku baca blog kau, Ge!

Ha ha, aku kata, ha ha.

Ya. Itu cerita Sinaganaga. Yang pergi ke Kongres Sebudaya Serumpun.

16 Comments:

Blogger Pa'chik said...

sebak kena cong pasal konon ramai awek cun ke, Ge? ekekke..

November 19, 2007 4:50 PTG

 
Blogger Lan Rambai said...

rentikanlah merokok tu!!!

November 19, 2007 5:12 PTG

 
Blogger Jong said...

Salam,
wei poyo je, baru sekali pergi kongres nak berlagak...

November 19, 2007 5:56 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Chik,
Memang ada awek yang cun-cun. Siap ajak Bukunota amek gambar lagi. Wo!

Ram,
Ok ok, nak bentilah ni, ha ha.

Faisal,
((((HA HA HA HA HA)))))))))))))))))))))))))))) ) ) ) )
Well, bila lagi nak berlagak. Ha ha.

November 19, 2007 6:41 PTG

 
Blogger Nida Shaari said...

agaknya kalau aku pergi, aku la awek cun tunggal yang ada?

ha ha ha

November 20, 2007 8:17 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Madu,
Ada yang lebih cun lagi. Serius! Ha ha.

Tapi, sayanglah, majlis dengan kerjasama KEKKWA ni - kawan2ygkitasuka dari KEKKWA pun tak datang.

So, aku ingin menyeru, lain kali kalau ada majlis yang sebegini lagi, ahli GENGJURNAL patut datang beramai2. Dengan ini, tidaklah lagi GJ dilabel oleh orang banyak sebagai 'geng berkelah'. HA HA.

November 20, 2007 8:37 PG

 
Blogger DeeN said...

tak dak jemputan pun? Kongres tuh macam persidangan PBB ka, pakcik Ge?

(((((((((HA HA HA HA HA HA))))))))
(((((HAK HAK HAK HAK HAK HAK)))))))

November 20, 2007 10:47 PG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Pergh! Abang Naga pergi kongress tuuuuu!

He he he!

November 20, 2007 12:14 PTG

 
Blogger Nida Shaari said...

Ha ha ha.. program bertindih la uncle.. aku kena bertugas untuk FESKES 07..

Lagipun pihak penganjur tak ada pun panjangkan jemputan kepada kami. SUNGGUH!! Buktinya, dalam diari aku tak ada pun tercatat mengenainya.

Bukunota telefon kata nama boss aku ada, tapi bila aku tanya boss, dia sendiri pun tak tahu.

eh, apa kata kita jemput dia untuk MASKARA 6, supaya kita tidak dilabel sebagai geng berkelah juga.

ha ha ha

November 20, 2007 1:14 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Nura,
Lebih kuranglah. Ha ha.

Purp,
Aku kini kongres-man.

Madu,
MASKARA 6? HA HA. Ada ke?

November 20, 2007 1:51 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

pakcik naga hidup dalam glamourust

November 21, 2007 5:05 PTG

 
Blogger Unknown said...

oooOOOooo kira ahli kongres la ni ye En.Naga? haha

November 22, 2007 5:17 PTG

 
Blogger zizie ali said...

ingat, kau bohemian.

November 22, 2007 11:25 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Mirah,
Glamourust? Ha ha.

Amora,
HA HA.

Zz,
Man kongres yang bohemian. Boleh? Ha ha.

November 23, 2007 12:55 PTG

 
Blogger Sufian said...

Kongres Sebudaya Serumpun?

Dengar nama pun dah ngeri.

November 24, 2007 1:58 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Sufian,
Ya. Aku nak pergi pun ngeri, beb.

November 24, 2007 11:17 PG

 

Catat Ulasan

<< Home