"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

29 Oktober 2007

Ga ga, tu bulan!

Image Hosted by ImageShack.us
View rumah aku mengadap KLCC, kata abang Pyanhabib.

Mana?, kata aku.

Tu!, kata dia.

Ha ha. Kami ketawa mengekek, kemudian.

NOTA KAKI BANGKU: Gambar ini telah diperbesarkan sebanyak 400 kali daripada gambar asal.

29 Comments:

Blogger amyz! said...

Hahahaha.
400x. Gila jauh dari KLCC. Bukan mengadap KLCC namanya pun~

Oktober 29, 2007 2:41 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amyz,
HA HA. Ngadap jugalah tu.

Oktober 29, 2007 3:12 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

yang depan rumah tu... menara kl ke dua ke? kekekekek...

Oktober 29, 2007 3:13 PTG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

He he he. Nun di kejauhan sana..

Kalau macam itu rumah aku bukan setakat mengadap KLCC tapi mengadap Genting Resorts juga...

Oktober 29, 2007 3:22 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Chik,
Lampu jalanlah. HA HA.

Oktober 29, 2007 3:22 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Purp,
View rumah aku - pondok perhentian bas. HA HA. Tapi, membelakangi nun jauhhhhhhhhhh Genting Highland Resort jugalah. Tapi, malam2 boleh nampak lampunya wo. HA HA.

Oktober 29, 2007 3:24 PTG

 
Blogger amyz! said...

Kalo gitu, aku leh cakap rumah aku ngadap genting highland tau. nampak gak lampu-lampu waktu malam-malam.
Hahaha.

Oktober 29, 2007 3:50 PTG

 
Blogger tuan tanah said...

Encik Naga,

Maaf banyak-banyak-banyak, nombor telefon encik dalam telefon bimbit yang lama. Saya belum salin dalam telefon baharu yang saya bawak balik ke Malaya tu. :(

Tahun depan, Insya Allah saya balik lagi, kita pegi minum teh, ya!

Oktober 29, 2007 8:03 PTG

 
Blogger hani_san said...

bukan "ba ba tu bulan" ker?

Oktober 29, 2007 9:14 PTG

 
Blogger amirahsyuhada said...

kira oklah nampak klcc dr umah apa. view rumah saya adalah sebuah lagi rumah dan sebatang jalan..umah teres daa.

Oktober 29, 2007 10:46 PTG

 
Blogger Pyanhabib said...

mamat, lu bocor lokasi rumah gua, gua terajang lu, ha!

Oktober 29, 2007 11:07 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amyz,
Ha ha.

Tanah,
:(

Hani,
Ta ta, tu bulan pun boleh. Ha ha.

Amirah,
Ha ha.

Abang Pyanhabib,
Don wori, tak boleh bocor punya, tak caya tanya Tok Rimau - rahsia dia wa pegang tak kasi lepas wo!!!! HA HA.

Oktober 30, 2007 8:37 PG

 
Blogger madulebah said...

View rumah aku dah tak mengadap KLCC ataupun Genting Resort.

Tapi aku lagi suka view sekarang sebab penuh lampu dan setiap malam aku akan dapat tengok percikan bunga api yang ntah datang dari mana. Tak payah tunggu malam merdeka atau tahun baru untuk tengok bunga api.

Oktober 30, 2007 8:44 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

Akunya mengadap kiblat.



Hahaha

Oktober 30, 2007 9:17 PG

 
Blogger Cik Seri said...

aku sampai sekarang tak paham..kenapa nak kena tunjuk bulan bila agah budak kecik nih?

Oktober 30, 2007 9:21 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

Cik Seri,

Zaman dulu zaman datuk nenek kita mana ada lampu jalan nak ditunjuk, satu-satunya benda yang bercahaya diwaktu malam ialah bulan (selain pelita) agaknyalah hahaha

Oktober 30, 2007 12:29 PTG

 
Blogger Saharil said...

rumah aku pun ngadap kiblat, tapi bahagian dapur la.. bahagian depan ngadap australia.

Oktober 30, 2007 2:25 PTG

 
Blogger Pyanhabib said...

ehem...
lu + tok rimau = .....
(ade skandal ye?)

Oktober 30, 2007 2:56 PTG

 
Blogger Sastri said...

uih... kena besarkan 400x tuuu... view rumah sas dah takleh nampak klcc sebab kondo depan rumah tu dah naik tinggi, huhuhu...

Oktober 30, 2007 3:32 PTG

 
Blogger nUr@dDeEn said...

wah, dekatnya. Best sungguh dia hari2 nampak pencawang menara hak hak hak ...!

Oktober 30, 2007 4:24 PTG

 
Blogger Gelembai said...

aku kagum dgn pemikiran lateral macam tuh

Oktober 30, 2007 5:40 PTG

 
Blogger zuldean07 said...

melalui foto tuan Naga ni... rasanyer aku tau lokasi rumah abang pyanhabib ni... bolelaaa datang beraya.....

Oktober 30, 2007 7:12 PTG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Nanti aku triangulate lokasi rumah hang.

Oktober 30, 2007 8:58 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Madu,
Kau tingal sorang2 - takde hantu ke?

Dug,
Ha ha.
Kata mao mari sini minum teh?

Ril,
MUEREKEKEKEKEKEEEE...

Bang Pyanhabib,
Biasak aaaa.... GAY!!!!!!

Sas,
Kau kasi tebang itu kondolah! Ha ha.

Nura,
Ha ha.

Gelem,
Ha ha.

Zul,
Ha ha.

Khal,
Bila nak mai KL? Aku boleh bawak kau jalan2 naik LRT. Ha ha.

Oktober 31, 2007 8:41 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Sri,
Jangan kau agah budak kecik kat matahri wo, "ga ga tu matahari!" - buta mata budak tu kang! Ha ha.

Oktober 31, 2007 8:43 PG

 
Blogger madulebah said...

Naga : Ada kot hantu sebab setiap malam aku dengar lolongan anjing dari kawasan perumahan bawah tu..

seram seh.. ha ha ha

Oktober 31, 2007 8:45 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Madu,
Jangan hantu tu tindih kau dah le.
Eeeeeeiiiiiuuuoooo...

Oktober 31, 2007 1:31 PTG

 
Blogger madulebah said...

Naga : kalau 'anak hantu' aku relakan ajeerrrr...

kui kui kui

November 01, 2007 8:42 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Madu,
Biar aku menjadi anak hantumu...
Kui kui kui! Ha ha.

November 01, 2007 10:22 PG

 

Catat Ulasan

<< Home