"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

17 Disember 2007

Leaving on a jet plane, kata John Denver

Image Hosted by ImageShack.us

Alo bos, mamat Cina tu tanya, DVD pilot punya mao ka, bos?

KOMA

Pilot di hadapan yang mula-mula nampak api tu, aku duduk di belakang, *Mejar (U) Amir kata, dia eject... aku pun eject-lah!

Habis..., aku tanya, Skyhawk tu terhempas... kau tak kena surcharge ke?

Tak, Mejar (U) Amir kata, kalau kena surcharge... tak terbayar aku, Bro!

Lepas Mejar..., aku tanya, apa?

Leftenan Kolonel-lah, Mejar (U) Amir kata, wo ho!

Kalau dah jadi Leftenan Kolonel, aku tanya, kau boleh bawa aku naik jet tak weh?

Sekarang pun boleh, Mejar (U) Amir kata, sambil jari tunjuk kat Skyhawk dah tak ada kepak (sedia untuk diangkut ke LIMA).

KOMA

Alo bos, mamat Cina tu tanya, DVD pilot punya mao ka, bos?

NOTAKAKIBANGKU: *Amir dah tak pandu Skyhawk dah. Sekarang ni dia pandu F/A-18 "Hornet". Wo ho!

16 Comments:

Blogger dugongsenyum said...

Aku takleh jadi pilot. Gayat wooo

Disember 18, 2007 8:47 PG

 
Blogger Tok Rimau said...

Jet yang aku tahu cuma Jet Li. Kalau lu pi pawagam, tontonlah Warlords. Plot baik!

Disember 18, 2007 9:20 PG

 
Blogger hata said...

wah, terbang!!! terbang tinggi-tinggi

Disember 18, 2007 9:56 PG

 
Blogger Anonymous said...

F18 supersonic ke?

Disember 18, 2007 10:10 PG

 
Blogger DeeN said...

HaK HaK HaK, hawk Red Arrow lebih menawan. Isk, Isk, aku slalu mintak time diorang wat aerobatic tuh, berlanggar! Baru happening, ada asap tebal kepul2. Ekkeekkee..!

*tepuk, tepuk*

Disember 18, 2007 11:15 PG

 
Blogger Deo said...

hehehe pilot dvd?! cool!
slmt hari raya haji

Disember 18, 2007 11:17 PG

 
Blogger Deo said...

tadi nak komen tapi lupa.. about pilot dvd.. this morning, on my way to work, terdengar di radio sebut payroll for prisoners. i was thinking of quitting the current job and be a full-time street demonstator, masuk penjara ada payroll, makan free... heheheh tapi rupanya parole... ni radio Bernama yg sebut ni 'pay' and 'pe(r)'

Disember 18, 2007 11:27 PG

 
Blogger DeanSham said...

usahkan surcharge jet fighter,

aku, kalau kena surcharge pasal hilang laptop pun dah mengelabah beruk, nak bayar senak perut!

Disember 18, 2007 11:29 PG

 
Blogger Amyz! said...

Lagu ini buat aku teringat cerita Armageddon laa..

Disember 18, 2007 12:18 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Dug,
Datang jumpa aku. Aku hilangkan gayat kau.

Mau,
Alo bos, itu DVD Warlords pilot punya sudah keluar ka?

Po,
Dapat naik F5E 'freedom fighter' pun kira ok dah.

Nura,
HA HA.

Deo,
Pilot of Karabian. HA HA.

Deo again,
*smiles*

Dean,
Ha ha. Susah kalau kena bawa harta pejabat ke hulu ke hilir ni. Ye dak?

Amyz,
Aku suka Liv Tyler pernah syok kat aku. Tapi, aku bolayan. HA HA.

Disember 18, 2007 1:03 PTG

 
Blogger June said...

wWoooooooo, ini koleksi old-skool ya.

Disember 18, 2007 1:07 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Teh,
HA HA.

Disember 18, 2007 4:00 PTG

 
Blogger posmen said...

gayat tu tak lah.. tapi takut sket tmpt tinggi2 nih..

ehhh bukan ke sama.. hahaha

Disember 18, 2007 6:18 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Posmen,
Sama le tu. Ha ha.

You want a pilot DVD, boss? Ha ha.

Disember 19, 2007 8:40 PG

 
Blogger red said...

weh...gi tak ajak...*ish*

Disember 19, 2007 1:48 PTG

 
Blogger artisticklytouch said...

erk! sejak bila ko muncul di layar hijau nih? he he

Disember 20, 2007 4:08 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home