"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

12 Ogos 2007

Tiga hari dua malam di Cherating

Aku ada mesyuarat Kesatuan (baca: menghabiskan duit yuran ahli ha ha). Lokasi amat dirahsiakan (baca: kami bimbang, kalau Syarikat D tahu lokasi kami - mereka akan letak bom).

Jadi, buat sementara waktu, kalian baca review Maskara 3 di blog SOL-JAH dan tinggalkan komen ya.

7 Comments:

Blogger Cat Cat said...

Abang Naga,
Selamat bercuti! Bestkan dapat cuti2, jalan2 dan makan angin!

Ogos 13, 2007 1:14 PG

 
Blogger Abu Irfan said...

A'ah, lokasi dirahsiakan. Tajuk tu cuma 'cadangan hiasan' saja. Hhaha.

Ogos 13, 2007 7:01 PG

 
Blogger Amyz! said...

kata nak ajak aku~

Ogos 13, 2007 8:01 PG

 
Blogger DeeN said...

Nih kire mesuarat underground ka nih? ada makan-makan dak? hehe..

Ogos 13, 2007 2:15 PTG

 
Blogger Rie said...

club med lah tuh... aku tau la naga & da geng punya taste.

hahaha

Ogos 13, 2007 5:53 PTG

 
Blogger Ron97 said...

cherating apa kelas!
lost world of tambun lah

Ogos 14, 2007 8:03 PG

 
Blogger Anonymous said...

wohooo..club med!

aku dengar cerita...pemandangan di situ masih sama..macam dulu-dulu.

Depan Club Med ada safari burung unta yang semakin pupus.

Ogos 14, 2007 5:53 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home