"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

13 Julai 2007

Sibuk

buat benda ni

7 Comments:

Blogger .:HalogAmora:. said...

Oooo ada baby baru... patut la update kali ni kontot aje :P

Julai 13, 2007 2:34 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Ya Allahhhhhh... uuuu.... uuuu... tulis pendek pun ada orang nak reply.... Ya Allah, bestnya, lahai! Uuuu... uuuu....

Julai 13, 2007 2:59 PTG

 
Blogger madulebah said...

hak hak hak.. menyampahnya aku baca balasan ko kat amora..

aku ingat ko sibuk kursus kat tempat nun jauh di Selayang tu

ha ha ha.. terima kasih karipap sardin, lain kali belikan lagi

Julai 13, 2007 4:07 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Nida,
Kursus 'kilang' minggu depan. Selasa - Rabu.

Oit2! Pagi tadi makcik tu pesan - esok-esok, dia dah tak jual karipap lagi dah! He he.

Julai 13, 2007 4:15 PTG

 
Blogger Sufian said...

Kominis sungguh gamabar kau.

Julai 14, 2007 2:45 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Sufian,
Brengsek luh! Ha ha.

Julai 15, 2007 1:48 PTG

 
Blogger blackpurple said...

Pergh! Gambar yang bernyawa!

Julai 16, 2007 12:15 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home