"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

16 Ogos 2007

Beauty and the Beast

Image Hosted by ImageShack.us

Perempuan

Alangkah indahnya jika waktu-waktu begini aku bersamamu di kamar yang peratusnya adalah kesenyapan...


~ Pyanhabib, 1980-an (1980? 81?)

16 Comments:

Blogger sinaganaga said...

Uwoop uwoooop!

Am backkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!

Ogos 16, 2007 12:36 PTG

 
Blogger zalila said...

Tanya pyanhabib: kenapa nak bersenyapan dengan si perempuan? perempuan itu bisu kah?

Tajuk tu kena tukar En. Sinaganaga. Tukar kepada Hensem and the beasts

Ogos 16, 2007 12:58 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Zalila,
Ya ya, saya memang handsome. Ha ha.

Ogos 16, 2007 1:17 PTG

 
Blogger zalila said...

hensem?..perkataan itu boleh kah digunakan untuk buku atau baju? kerana wajah kadangkala di'stamp' dengan dakwat merah. tak nampak kehensemannya kecuali baju dan buku.

Jangan menconteng arang merah ke muka sendiri...

http://psittacula.wordpress.com

Ogos 16, 2007 3:06 PTG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

hahaha.. sunyi??? bawak2 la baca yassin ke...sembahyang sunat ke...

Ogos 16, 2007 3:19 PTG

 
Blogger d'arkampo said...

Aku suka karya-karya Pyan...aku melihat gambar di maskara, dia sudah kelihatan di mamah masa.

Ogos 16, 2007 3:35 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Zalila,
:)

Amora,
Sekadar 'alangkah'.... :)

Po,
:)

Ogos 16, 2007 5:26 PTG

 
Blogger ~qudwah_mardihah~ said...

ada 1 soalan.

ada kuih donat yang ada 2 keadaan

1) bertutup dengan tudung saji.

2) terdedah dan gulanya ala-ala nak hilang dari permukaan.

kalian nak kuih donat yang mana?

huhuuhhuhu.

Ogos 16, 2007 10:42 PTG

 
Blogger ainon mohd said...

Apabila makan kuih donut, makan kuihnya, jangan makan lubangnya.

Ogos 16, 2007 10:44 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

menomborkan objek dalam gambar...
1110111
hahah...

Ogos 17, 2007 5:54 PG

 
Blogger spyz said...

phone number please!
hehe..

Ogos 17, 2007 7:01 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Mardihah,
Hari tu. Aku dan Dollah Teluk Chempedak. Makan keropok leko je. Donut tak jual. :)

Puan Ainon,
Dua hari lepas. Wa makan durian. Kat tepi-tepi jalan sebelum lepas terowong. Sekilo lima hengget. :)

Chik,
Binary? Ha ha.

Spyz,
017-XXXNAGA

Ogos 17, 2007 8:36 PG

 
Blogger Tok Rimau said...

Bukankah untuk Pyan, memang tiada bunyi langsung?

"Duka apakah yg paling abadi dari sepi yg berabad ku ini"~ Pyan Habib, 1980s

Mungkin yg dimaksudkan adalah orang lain jangan bising-bising melapor kepada pihak berwajib.

Ogos 17, 2007 8:41 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Rimau,
Pyan Habib sepatutnya dieja sebagai Pyanhabib. Harap maklum!

Ogos 17, 2007 9:32 PG

 
Blogger Emphbone said...

Nak gambar yang di zoom dan dicerahkan boleh pakcik?

Ogos 21, 2007 12:53 PTG

 
Blogger Faisal Tehrani said...

salam
kejiiiii!!!!

Ogos 26, 2007 10:43 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home