"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

06 Jun 2007

Pagi ini, awan merembeskan rebas

Pagi ni. Aku kena pergi ke ibu pejabat. Ada masyuarat khas antara kami dengan Chairperson dan CEO syarikat D; untuk menyelesaikan pertikaian di antara pekerja-pekerja dan majikan yang tidak selesai-selesai.

Sementara itu, semua orang boleh baca ini

10 Comments:

Blogger Pa'chik said...

bawak la molotov koktel barang sebijik dua... bekal...

Jun 06, 2007 11:10 PG

 
Blogger artisticklytouch said...

dah selesai belum? nape gaduh2 ni...

Jun 06, 2007 6:01 PTG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Pertikaian nak naik gaji jugakkah Naga? ha ha ha..

Jun 06, 2007 7:48 PTG

 
Blogger ontahsapo said...

rugi aku tak ber'maskara bersama...

Jun 06, 2007 8:39 PTG

 
Blogger Bailey said...

mcmana naga? ok x?

Jun 06, 2007 11:36 PTG

 
Blogger MARSLI N.O said...

Pertama kali meninggalkan jejak di sini. Harap sdr mengizinkan peninggalan jejak ini. Saya menyokong segala perkara yang baik dan bermanfaat demi kemanusiaan sejagat.

Jun 07, 2007 9:57 PG

 
Blogger Unknown said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Jun 07, 2007 11:36 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Marsli,
Aku terkilan. Kata nak datang ke 'maskara'?

Jun 07, 2007 1:59 PTG

 
Blogger Unknown said...

SU:.. bila kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang...

KSU:..my heaartttttttt....

Jun 08, 2007 12:12 PTG

 
Blogger DeeN said...

eh, eh, aku rasa aku ada komen kat sini. Apsal hilang plak? Ko sabotaj ker Incit Naga???

Jun 08, 2007 2:38 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home