"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

13 Mei 2007

SOLD OUT

Sila hubungi sol-jah-sol-jah yang lain, harap masih berbaki satu dua.
Image Hosted by ImageShack.us

Ulasan Samurai
Ulasan Fadz
Ulasan Teh
Ulasan Amyz yang capai orgasm...
Ulasan Saharil
Ulasan Fadz
Ulasan Jelir
Ulasan Kirana no Hana
Ulasan Basri
Nur@

26 Comments:

Blogger Kamarul said...

cerita pasal AK-47 ke ni?

April 15, 2007 12:56 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Kama,
Tak!

April 15, 2007 12:47 PTG

 
Blogger blackpurple said...

Nanti lepas aku bank in aku emel ek...

April 15, 2007 5:11 PTG

 
Blogger kingbinjai said...

jumpa nanti aku beli.

April 16, 2007 5:54 PG

 
Blogger famia said...

nanti bank in minggu ini insyaallah.

April 16, 2007 9:56 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Purp,
Cepat!

Jai,
Cepat!

Famia,
Cepat! Kerana ada sebuah buku lagi sedang menanti giliran untuk dijual.

April 16, 2007 1:50 PTG

 
Blogger madulebah said...

Tadi dah baca sebaris dua tapi lupa pula nak tempah.

Saya mahu sebuah ya. Gaji minggu depan saya bayar.

April 17, 2007 9:17 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Madu,
Oraitttt! Aaa... Daun suruh kau belikan untuk dia. So, kau diskas2 le dengan Daun.

April 18, 2007 12:03 PG

 
Blogger Amir Mukhriz said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

April 18, 2007 8:00 PG

 
Blogger Amir Mukhriz said...

Kalashnikov - Hanya untuk bacaan mereka yang berusia 13 tahun ke atas. Juga tidak sesuai dibaca oleh penghidap penyakit jantung dan ibu mengandung.

April 18, 2007 8:01 PG

 
Blogger kurekuredalamperahu said...

saya nak satu boleh? gaji next week, bleh tunggu ke?

April 20, 2007 10:23 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Kure,
InsyaAllah ada lagi.

April 20, 2007 11:05 PG

 
Blogger nUr@dDeEn said...

Nih citer apa plak kali nih? Apa2 pun aku nak gak beli. Sebab kalo tak beli, tak baca. Bila tak baca, tak tau plak nanti. Wokeh Naga, simpan utk aku satu , boleh ek?

April 30, 2007 4:06 PTG

 
Blogger Cik Kema said...

salam

cik kema nak satu. mcm mana nak dapatkan ni? bank in kat mana? kalau by hand buleh ker?

Mei 04, 2007 4:42 PTG

 
Blogger Sufian said...

Woi apasal aweks kl tak siap lagi?

Mei 06, 2007 10:12 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Sufian Abas,
PINK PLATOON dalam pembikinan. AWEKS KL? Dunno... Next week meh?

Mei 06, 2007 9:42 PTG

 
Blogger 13 said...

berminat nak beli..macam mana pembayarannya ya?adakah boleh dengan maybank2u.com?

Mei 07, 2007 2:49 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Yang hendak membeli - sila hubungi aku melalui emel. Dah tuliskan kat entri tu (di bawah banner). He he.

Mei 07, 2007 10:25 PTG

 
Blogger fadz said...

jangan bengang ya..aku tetap suka buku merah ada phallus coklat hitam tu..

Mei 08, 2007 10:54 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Fadz,
Kami sudah bosan dengan puji-pujian. Sesekali kena komen yang -ve... seronok juga. Ha ha.

Mei 08, 2007 12:12 PTG

 
Blogger jiGOMorrison said...

Jangan kecewa dulu! Masih boleh beli KALASHNIKOV dari aku. Hubungi iqbal.sirajudin@gmail.com untuk tempahan dan cara pembayaran. Harga masih sama, RM15 tidak termasuk kos penghantaran. Untuk ambil sendiri, sila datang ke Bangsar Utama.

Mei 09, 2007 11:53 PG

 
Blogger amyz! said...

Damn you Jack Sparrow.. Opss. Naga...!!!!

Mei 09, 2007 3:59 PTG

 
Blogger rasso said...

saya sudah mendapatnya daripada Tok Rimau... uhuhuhu....

Mei 10, 2007 2:23 PG

 
Blogger PerverdZ said...

aku udah klimaks dua kali. malam ni boleh repeat lagi.. harharhar...!

Mei 11, 2007 6:51 PTG

 
Blogger blackpurple said...

Aku tidak ingin membiarkan lelaki-lelaki urban itu riak dengan memuji mereka secara berlebih-lebihan tapi untuk menghentamnya pun aku belum cukup akil baligh dalam seni kreatif sebegini. Bagi aku, kekurangan Kalashnikov hampir tiada, baik dari segi zahir atau batinnya. Cuma ada satu-dua kesilapan ejaan yang tidak mencacatkan. Kalashnikov memang berbaloi bagi pembaca yang hauskan varian dan variasi dalam kreativiti berkarya. Kalashnikov membawa tema yang brutal tapi masih berseni dan berjiwa. Kesadisannya meremangkan bulu roma, kelucuannya memburaikan isi perut dan permainan kata-katanya sesekali membuat aku terperangkap.

Sehabis menikmatinya, aku tercari-cari daftar isinya. Sesekali aku terkapai-kapai kesesatan ketika menyusuri semula helaiannya. Mukasuratnya sengaja ditunggang-langgangkan dan merepek. Mustahil buku setebal 0.5cm itu mencapai 911 mukasurat, dan diakhiri dengan mukasurat 196 ? Tapi itulah uniknya Kalashnikov ini. Kreatif !

Tahniah buat Kalashnikov ! Biarpun karya seerotik ini mungkin belum bisa menjadi penawar bagi lelaki-lelaki yang disfungsi erektil terhadap karya seni atau belum bisa memulihkan perempuan-perempuan yang telah menopause nafsu membacanya tapi masih bisa memuaskan berahi lelaki sepertiku hingga klimaks ..

He he he...

Mei 16, 2007 4:10 PTG

 
Blogger stone said...

koleksi bloggers tu kenala jual online, baru maju bang!Tak jumpa la kita kat laman seni ek?

Mei 19, 2007 5:11 PG

 

Catat Ulasan

<< Home