"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

26 April 2007

Pada satu hari cuti umum yang kalau kau ambil dua hari cuti rehat kau akan bercuti selama tujuh hari

Ada di mana? Tanya Ayis. Via SMS.

Masih di istana negara. Tuanku tak kasi balik. Jawab aku. Via SMS.

Tuanku suruh kau cuci apa lagi? Tanya Ayis. Via SMS.

Choi!

17 Comments:

Blogger Pegawai Khalwat said...

kirim salam kat tuanku.

April 26, 2007 5:24 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

Ha ha ha...

April 26, 2007 7:22 PTG

 
Blogger Kamarul said...

santap bersama tuanku ke?

April 26, 2007 8:27 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

haha.. tuankamu tak bagi balik...

April 26, 2007 9:02 PTG

 
Blogger rasso said...

hahaha....
aku pun nak jadi tuanku.. lalalala

April 26, 2007 9:24 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Khal,
Baik.

Dug,
:)

Kama,
Iye le. :)

Chik,
Ha ha.

Ras,
Oh, iye?

April 27, 2007 9:17 PG

 
Blogger Amiene Rev said...

SELAMAT berpesta buku...

April 27, 2007 9:28 PG

 
Blogger ontahsapo said...

daulat tuanku..?

April 27, 2007 9:44 PG

 
Blogger amyz! said...

Hahaha.

Takkanlah cuci toilet kan? Jadi bodyguard Tunku kan?

*aku tak suka cuti lama-lama.*

April 27, 2007 9:54 PG

 
Blogger NezJoe said...

aku tak cuti..
dem

April 27, 2007 11:55 PG

 
Blogger blackpurple said...

Wah, berkawan dengan raja-raja ek... he he he..

April 27, 2007 12:55 PTG

 
Blogger nUr@dDeEn said...

Oh! Rupanya Tuanku tipu aku. Baginda cakap aku jer yg tak payah balik. Rupanya ko pun sama naga hu hu hu hu hu ..

April 27, 2007 5:05 PTG

 
Blogger esis said...

CHHHOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

April 27, 2007 5:34 PTG

 
Blogger kemat said...

aku terasa nak tukar nama aku kepada TUNKU KEMAT..

April 27, 2007 6:27 PTG

 
Blogger kingbinjai said...

ha ha ha

April 28, 2007 7:06 PTG

 
Blogger d'arkampo said...

tak nampak pun kau kat Dapur istana..?

aahhh..aku tak jenguk tempat parking kereta..mungkin kau di situ.

April 29, 2007 9:05 PG

 
Blogger Ku Keng said...

Ya kami pun nampak kamu berbual-bual rancak di istana. Istana khyalan. :-))

Apa kabar?

April 29, 2007 9:52 PG

 

Catat Ulasan

<< Home