"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

12 April 2007

Keji (prolog)

Lelaki keji memang disukai oleh perempuan keji, kata seorang blogger wanita.

21 Comments:

Blogger abdullahjones said...

kontroversi lagi?

April 12, 2007 1:09 PG

 
Blogger ontahsapo said...

betul lah tu, yg baik utk yg baik jugak.....

April 12, 2007 8:51 PG

 
Blogger Nazri said...

Alaaa, aku dah nampak dah arah tujuan siri entri ni...

Wohoho

April 12, 2007 10:29 PG

 
Blogger Tifani Teh said...

Yelah- Hitler mungkin dipuja oleh Madonna, tetapi bukan Siti Nurhaliza.

April 12, 2007 10:59 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Jones,
Bukan kontroversi - misteri!

Ontah,
Ya ya.

Vovin,
Sedang ada ruang untuk mabuk ribena - pergilah! Jika kecewa lagi - ajak kami minum2 teh.

Teh,
Pssst! K pun 'keji' (macam kami) juga. Ha ha.

April 12, 2007 12:08 PTG

 
Blogger BooK said...

patut la perempuan baik-baik je mengorat aku.
tak layan!

[gay is the new straight? haha]

April 12, 2007 12:34 PTG

 
Blogger esis said...

keji? keji tu apa?

April 12, 2007 12:40 PTG

 
Blogger amyz! said...

hahaha. :-P

April 12, 2007 1:31 PTG

 
Blogger areyoung said...

Lelaki keji kadang2 menarik apa.

Aa.. apa?!

Cist.

April 12, 2007 1:47 PTG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

yg baik akan dipasangkan dgn yg baik juga & begitula sebaliknye.

tp sinaganaga, u bkn spesis keji kan kan kan.

April 12, 2007 3:08 PTG

 
Blogger cik daun said...

perempuan suci.. utk lelaki suci.. ada ke lalki yang suci???!! tak wujud dahhh golongan ittew..

April 12, 2007 3:58 PTG

 
Blogger tujuh86 said...

Hai Daun, saya lelaki suci!! Sesuci embun pagi. Cubalah tanpa was-was!! Ya-aa-auw!!

April 12, 2007 4:57 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

Kubis ada jantina ke? haha

April 12, 2007 5:03 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

tak baik mengeji..

April 12, 2007 5:05 PTG

 
Blogger Amiene Rev said...

keju dan geju

April 12, 2007 5:23 PTG

 
Blogger famia said...

tapi kan.. hampir semua bad guy yg nakal-nakal ala-ala crook (bukan keji guy) itu disukai gadis.

whoaaa.

April 12, 2007 6:52 PTG

 
Blogger Kamarul said...

adakah ini bermakna perlu jadi keji utk menarik perhatian sang gadis?
hoho!

April 12, 2007 8:09 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Aku mahu menjawab komen2 yang ditinggalkan oleh kamu. Tetapi, malam ini, aku lelah amat.

April 12, 2007 11:21 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

Lelah amat?


Ooo.. maklumlah malam Jumaat!

:P

April 13, 2007 8:51 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Book,
>>>[gay is the new straight? haha]

Bha ha ha!

Esis,
Sejenis kambing.

Amyz,
Ha ha. Gelak kau sungguh keji.

AreYoung,
Ha ha.

Amora,
Kadang2, lelaki keji itu adalah sebagai denda/balasan-Nya kepada perbuatan2 keji seseorang perempuan keji itu selama ini. Aku fikir begitu. Ha ha.

Daun,
Sekali terluka jangan dianggap bahawa pisau itu sifatnya hanya untuk melukakan. *Senyum*

786,
Suci bak bedak Saufi... Gunalah tanpa was2. Ha ha.

Dug,
Cerita kubis untuk entri sebelum ini.
Harap maklum.

Chik,
Ya.

Amin,
Hah?

Famia,
Maksud/istilah 'keji' telah disalah tafsirkan/disalah maksudkan (dengar sengaja) oleh 'perempuan2 keji yang kita suka'. Jadi, untuk blog ini, perkata 'keji' mungkin membawa maksud yang sedikit berlain daripada apa yang terkandung dalam Kamus Dewan.

Rul,
Kita tak perlu jadi apa-apa untuk menarik perhatian wanita. Jika tidak percaya - tanya Faisal Tehrani!

Oh, bersabarlah, aku akan bercerita tentang itu, nanti!

April 13, 2007 9:00 PG

 
Blogger Kamarul said...

aku tunggu ceritanya!

April 13, 2007 10:50 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home