"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

27 Mac 2007

Indiglo

Mat Jan yang bercerita:

Ada seorang mamat tu. Dia sudah pujuk seorang budak lelaki. Masuk ke dalam selimut dia.

“Adik nak tengok abang punya? Boleh glow in the dark, tau! Woooo!" Pujuk mamat tu.

...

"Wo! Hebatnya mamat tu punya 'dia', Mat Jan!!!!!" Aku kata.

"Ha ha. Mamat tu nak tunjuk jam indiglo kat budak lelaki tu je... Dia bukan paedophilia! Ha ha." Mat Jan kata.

Spyz? Ketika kami bercerita, Spyz tengah tekan-tekan punat jam indiglo yang baru dibeli, "Nyala tak? Nyala tak?"

Aku cemburu. Aku rasa macam nak kapak-kapakkan saja kepala mamat separa botak ni. Ha ha.

11 Comments:

Blogger kingbinjai said...

acara mengapak itu, perseorangan kah atau ramai ramai?

Mac 27, 2007 10:02 PG

 
Blogger esis said...

ganazzz la kepala turus nih... ekekeke

Mac 27, 2007 10:09 PG

 
Blogger Pa'chik said...

macam lawak paderi dan suster tu.

Mac 27, 2007 11:23 PG

 
Blogger Ron97 said...

hah?
spy bukan lagi geng casio?
apakah?

Mac 27, 2007 11:31 PG

 
Blogger blackpurple said...

Ha ha ha. Tak habis habis lagi cerita jam..he he he.

Mac 27, 2007 12:21 PTG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

itu jam indiglo bleh nyala dlm air ka. ha ha

Mac 27, 2007 2:02 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Jai,
Ha ha. Aku tak jadi nak kapak.

Esis,
Ya ganasss! Tu yang selalu kena tackle dek anaks dara tu.
Ha ha/

Ron,
Nomore.

Purp,
Ha ha. Tengah takde idealah. kerja banyak.

Amora,
Mesti buleh punya la, amoi!!!!

Mac 27, 2007 3:49 PTG

 
Blogger Amiene Rev said...

sudah beberapa tahun saya tidak memakai jam tangan.

sekarang cuma bergantung kepada jam handset yang berusia sekitar 6 tahun.

Mac 27, 2007 7:28 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amin,
Ha ha.

Mac 27, 2007 11:05 PTG

 
Blogger nimy said...

sekarang musim jam indiglo ke?

Mac 28, 2007 9:35 PG

 
Blogger amyz! said...

Aku ada versi lain cerita jam tu. Versi Indonesia. Haha.

Kapakkan saja jam dia. Biar dia nangis-nangis.

Mac 28, 2007 11:24 PG

 

Catat Ulasan

<< Home