"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

07 Jun 2007

Kerling

Image Hosted by ImageShack.us
Gambar (dari kiri): Setiausaha Kehormat dan Penolong Setiausaha

Ada semacam satu trend pula bagi bloggers pada masa kini, menganjurkan peraduan untuk disertai peminat/pembaca di blog mereka.

Aku juga mahu kelihatan trendy (Walaupun kata Saharil, eleh! dah tua2 pun berangan trendy...). Ha ha.

Jadi, sila cipta dialog untuk gambar ini dan tinggalkan di ruang komen. Manalah tahu, jika syarikat D menawarkan 1 juta ringgit kepada aku - aku belikan kau hadiah.

Humcha!!!

23 Comments:

Blogger Tok Rimau said...

Setiausaha Kehormat: Lazat sungguh Penolong Setiausaha aku ni.

Jun 07, 2007 3:20 PTG

 
Blogger blackpurple said...

Penolong setiausaha : kontrol macho..kontrol macho.... gambar nak masuk blog nih..

Jun 07, 2007 4:03 PTG

 
Blogger Samurai said...

Setiausaha Kehormat: Nyumm..nyumm..
Penolong Setiausaha: Hmm..

Jun 07, 2007 4:24 PTG

 
Blogger hana_kirana said...

Setiausaha Kehormat: Kenapa bila aku bela misai, kau pun bela misai, Labu...
Penolong Setiausaha: Jangan lah usha aku macam tu, Labi. Aku malu..

Jun 07, 2007 5:09 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

SK:Dapat buat macam Cohen ngan Will Ferrel beh nih...

PS:Ko jangan gila... kalau menang anugerah takpe la.. auww....

Jun 07, 2007 9:04 PTG

 
Blogger sofea rush said...

SK berkata2 kecil dalam hati: Menyampah aku ngan mamat sebelah ni. Bajet hensem..

PS berkata2 kecil dalam hati: Apehal mamat sebelah ni duk usha2 aku nih. Tau ar aku macho..

Jun 07, 2007 9:45 PTG

 
Blogger Gelembai said...

misai ko tak macam dulu lah Bro

Jun 07, 2007 10:14 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Rimau, Purp, Samurai, Hana, Chik, Sofea,
HA HA.

Gelem,
Dulu lain, sekarang lain.
Dulu darah muda, sekarang cakap banyak 'guna akal'. Tapi, sekali2, mulut aku laser juga. Ha ha.

Tapi, misai sekarang pun, banyak anak dara sangkut. Ha ha.

Pssst! La ni, senjata ngorat tak pakai misai - pakai ayat. Ha ha.

Jun 07, 2007 10:22 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Gelem,
Mana kau tengok gambar misai aku dulu-dulu? Kat sekolah masih ada tergantung gambar aku ek???
Muerekekekekee...

Jun 07, 2007 10:24 PTG

 
Blogger Cat Cat said...

Setiausaha Kehormat: Cis, misai dia lagi hensem dari misai aku.

Penolong Setiausaha: Ya. Ya. Aku tahu. Aku lebih hensem.

Jun 08, 2007 3:27 PG

 
Blogger ontahsapo said...

Setiausaha Kehormat : Jambuu.. jugak dia ni, isk telinga tuuu....!!!!

Jun 08, 2007 8:59 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

Setiausaha Kehormat: Mmm... walau pun bermisai dikau tetap masih jambu nyam nyam nyammmm

Jun 08, 2007 9:08 PG

 
Blogger amyz! said...

Dapat hadiah ke idak ni??

Jun 08, 2007 10:08 PG

 
Blogger rizie said...

setiausaha kehormat : wah,hensem nyer die.ummph.geram la tengok misai die.

penolong setiausaha : erk!

Jun 08, 2007 12:07 PTG

 
Blogger Mulan said...

SU:

"bila kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang"

PSU:

"..my hearttttttttt.."

Jun 08, 2007 12:18 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

PSU: Penyanyi berbangsa India yang selalu menyanyikan lagu-lagu dalam bahasa Melayu tu dah mati, bro!

SK: Apa barang lu cakap ni... Salah tu! Penyanyi berbangsa India yang selalu menyanyikan lagu-lagu dalam bahasa MALAYSIA tu dah mati! Hah, itu baru betul!

SK & PSU: (ketawa macam pontianak tercucuk paku payung)... Orang-orang 'kita' ni dah mabuk todi agaknya! (mereka sambung ketawa sambil mengangkat-angkat gasper, kemudian).

Sekian.

Jun 08, 2007 12:43 PTG

 
Blogger nUr@dDeEn said...

Setiausaha Kehormat: Aisey, bila nak abis neh? Aku dah lapor neh. Makan misai tu kang...!

Penolong Setiausaha: Isyh.. apsal dia dok belek - belek aku neh. Misai aku senget ke? Ke sebab aku neh hensem? Eiiii....!

Jun 08, 2007 2:36 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Oh ya, takziah kepada DBP kerana gagal mempertahankan bahasa 'Melayu!'

Jun 08, 2007 4:18 PTG

 
Blogger kingbinjai said...

aaaaaa malaslah. nantikau marah. ha ha ha

Jun 08, 2007 9:52 PTG

 
Blogger nUr@dDeEn said...

Innalillah....

DaripadaNya dia datang, kepadaNya dia kembali.

Hendakkkkk ku nangissss, tiadaaa berair mataaa...!

Jun 09, 2007 1:11 PTG

 
Blogger d'arkampo said...

S/U Kehormat:
Demo lo ni ni tok supo mulo
Tok berani kawe nok tego
Tengok kerling ujung mato
Tengok kerling ujung mato
Nyo mari angin sekak demo paka kot kelabu gayyo...

P. S/U Kehormat:
Aku PSU..tapi pakai kot..kau SU pakai t-shirt aje? Gaji aku naik 25%...kau 10% aje laah.

kasik aku menang laaa...

Jun 10, 2007 12:11 PTG

 
Blogger ainon mohd said...

Penolong SU: (bisik dalam hati) "Lebih baik aku buat-buat bodoh...."

SU: (bisik dalam hati) "Kenapalah dia orang lantik si bodoh ini jadi penolong aku...!"

Jun 13, 2007 12:21 PTG

 
Blogger aL-MaRBaWi said...

Setiausaha Kehormat: siapa bilang jantan Melayu tak menawan..!

P/SU Kehormat: eh..Melayu ke Malaysia..?? Bukan ke sekarang "Malaysia"..??

Jun 19, 2007 12:41 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home