"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

11 Januari 2007

Kampung Buntut Pulau

Image Hosted by ImageShack.us
Gambar hiasan

19 Comments:

Blogger blackpurple said...

Kalau tak salah kampung tu kat Pahang kan.... ..

Buntut sapalah pulak tu....ha ha..

Januari 10, 2007 3:30 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

ni bontot² gay mana ni?

Januari 10, 2007 7:54 PTG

 
Blogger abdullahjones said...

tak senonoh sungguh orang Pahang.

Januari 11, 2007 2:29 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

kawan aku kerja kat institut pertaniah kehapa ntah kat situ.
tapi dia sebut tanpa hurup 't' di tengah. Bunut. malu dia agaknya..
:-)
dekat dgn kg arwah pak sako kan??

p/s member aku sorang lagi dok kampung 'penajis'
eioouuuuuoo...

Januari 11, 2007 7:06 PG

 
Blogger tuan tanah said...

Sungguh ada nama kampung macam tu?

Januari 11, 2007 7:31 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Kampung Buntut Pulau Tiga.

Januari 11, 2007 8:38 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Purp,
Kat Pahang rasanya.

Pakcik,
Penulis2 POP semuanya gay. Ha ha.

Jones,
Ha ha. Orang kampung dah cabut papan tanda yang salah tu; mereka mohon papan tanda baru yang betul. Mereka kena bayar RM300 untuk satu papan tanda. Ha ha.

Bila masa kita kena bayar untuk papan tanda yang disediakan kerajaan? Ha ha.

Spyz,
Kampung Penajis? Ha ha.

Tanah,
Ada. Dah masuk sokabar kampung tu wooo!

Januari 11, 2007 8:40 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Chik,
Banyak lagi buntut2 kat tingkap tu - tak terakam aku. Ha ha.

Januari 11, 2007 8:48 PG

 
Blogger esis said...

WOW artistik sungguh...


hahahahahaha
berpulau sungguh buntut tu.

Januari 11, 2007 10:54 PG

 
Blogger vovin said...

Ermmmm..ku tergoda...

Januari 11, 2007 12:35 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Esis,
Tu, buntut yang kiri sekali tu, Laksamana Narayuda, tu!

Vovin,
Tu, buntut yang kanan sekali tu - idaman setiap wanita, tu!
Ha ha.

Januari 11, 2007 2:42 PTG

 
Blogger artisticklytouch said...

Buntut kamu! kater orang Peghak.. di Kelantan ada Kampung Pak Romen

Januari 11, 2007 7:01 PTG

 
Blogger Azhar Ahmad said...

Memang wujud sampai sekarang. Berasa di penghujung sungai pahang, kawasan temerloh, berdekatan dengan jambatan temerloh. Sebenaranya, sebutan yang betul adalah, 'buntuit pula', bukanlah buntut pulau... Buntut pulau maksudnya, kawasan dihujung pulau... hiks

Januari 12, 2007 1:41 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

agaknya boleh melawan kefamesan Batang Berjuntai?

Januari 12, 2007 3:05 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

aura hentai betol komen atas ni.
hah hah hah.

Januari 12, 2007 10:41 PTG

 
Blogger Emphbone said...

eh ada la kawasan Batang Berjuntai.. dekat dgn rawang..

Tapi lg best Batang Ai (Btg I?)
hauhauahuah...

Januari 14, 2007 2:06 PG

 
Blogger Emphbone said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

Januari 14, 2007 2:08 PG

 
Blogger Emphbone said...

eh ada la kawasan Batang Berjuntai.. dekat dgn rawang..

Tapi lg best Batang Ai (Btg I?)
hauhauahuah...

Januari 14, 2007 2:08 PG

 
Blogger AhsueZ said...

pemilik bontot sedang sekodeng.. bontot?

Januari 17, 2007 9:00 PG

 

Catat Ulasan

<< Home