"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

27 Disember 2006

The making... Ho ho ho

11 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

The making hapanya Labu?

Tak de gamba.

Aku nak tengok rupa awek yang kakinya lawa tu.

Aku juga nak tengok Jigo dengan muka naif naik LRT.

Disember 27, 2006 4:43 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

kasut merah tu sama ngan kasut fujiwara takumi

Disember 27, 2006 6:29 PTG

 
Blogger Cat Cat said...

Tu suara Abang Naga ya... Sedap & manis.. Cute...

Cat

Disember 27, 2006 11:36 PTG

 
Blogger Nizam Rusli said...

tak dapat load. mungkin sebab gempa bumi kat taiwan tu.

Disember 28, 2006 9:49 PG

 
Blogger blackpurple said...

Aisey..tak nampak pulak gambornya....

Disember 28, 2006 12:44 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Po,
Kesulitan amat dikesali.

Pakcik,
Oh, iye ke?

Cat,
Ya. Aku tahu. Rudy pun pernah beritahu aku, dulu. Ha ha.

GitarTongtong,
Terima kasih kerana belanja TEH O AIS pada awal pagi tu. Tak dapat load? Oh, kesulitan amat dikesali.

Purp,
Kesulitan amat dikesali.

Disember 28, 2006 1:37 PTG

 
Blogger kucing urban said...

Hahahaha... penantian itu satu penyeksaan...

Disember 28, 2006 2:59 PTG

 
Blogger esis said...

woooo ko kata pelakon kayu. bakat pelakon masih terendam lagi tu....

hehehe ampunn

Disember 29, 2006 9:46 PG

 
Blogger amyz! said...

aku pun tertipu. kata nak guna suara aku??? :-p ahahaha..

Januari 03, 2007 9:33 PG

 
Blogger samurai said...

aku ingatkan kasut merah tu mj punya.

huhuhu..

Januari 03, 2007 1:17 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Rapper tu mcm kena pegi kelas tarian saje hehehe

Januari 08, 2007 4:40 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home