"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

09 Januari 2007

Nordeen sakit perut

Nordeen sakit perut. "Macam ada angin kat dalam perut..." Nordeen kata.

Aku bagi dia Actal. "Di paket ni tulis, 'kulum atau kunyah....' Aaa... Kau tahu tak 'kulum' tu macam mana? Ha ha." Aku kata.

"Ok ok. Aku kunyah sajalah, ya!" Nordeen kata. Nordeen campak Actal ke dalam mulut. Nordeen kunyah. Nordeen rasa tak sedap. Nordeen gogok air, kemudian.

"Oit-oit! Kalau kau minum air - Actal tu tak sangkut di perut... ia akan terus ke juburrr, tau!" Aku kata.

Ha ha.

11 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

weh... ko nak bagi kulum apa ni?
haha.. aku masuk lagi.

Januari 09, 2007 9:42 PG

 
Blogger Cat Cat said...

What is kulum Abang Naga..?
Is that mean "suck" like sucking candy..?

Januari 09, 2007 10:00 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Cat,
'Kulum' is more than that, i think. Ha ha.

Januari 09, 2007 10:05 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

perut aku pun sakit.
sebab seluar sendat tak dapat tampung perut dah.

Januari 09, 2007 2:15 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

ha ha : makan julap la kecik skit

Januari 09, 2007 2:37 PTG

 
Blogger blackpurple said...

Yang keluar dari jub** tu dalam bentuk pepejal atau cecair atau gas dude..? ha ha ha..

Januari 09, 2007 3:12 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Op.
Don't worry, perempuan2 memang suka kat lelaki gendut macam kau dan wartawan meja sastera BH tu. Ha ha.

Bin,
Dia ada kat meja sebelah; tengah lentok! Ha ha.

Purp,
Kelaur gas aku rase. Gas klorin kot, entah! Ha ha.

Januari 09, 2007 3:32 PTG

 
Blogger The-Mulan said...

cik naga.. perempuan2 mana lak yang suka kat op tu?..

Januari 09, 2007 4:15 PTG

 
Blogger esis said...

nasib baik aku tak gendut. kamu gendut tak??

Januari 09, 2007 4:48 PTG

 
Blogger ontahsapo said...

ya lah kau ni naga...

Januari 09, 2007 5:41 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Mulan,
Adalaa... Mana boleh bagitahu. La la la la...
Ha ha.

Esis,
Aku? Gendut sikit. Ha ha.

Ontah,
Ha ha.

Oit2, bila nak ambil KUDETA?

Januari 09, 2007 6:37 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home