"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

04 Oktober 2006

Surat kepada tauke Lee

Image Hosted by ImageShack.us

Wasabi
Hablur ais
Lelaki Melayu
di pinggir kali.

“Jikalau mahu... bakarlah! Bakarlah jambatan itu, berulang!”

23 Comments:

Blogger doff said...

orang kesatu kah? erkk

Oktober 04, 2006 10:20 PG

 
Blogger doff said...

ehh sebenarnye nak cakap, gambar tu cantik. kaler biru jeket & snow cap tu pun lawa. errr misai pun cam melentik errrkk. err bole ker bagi komen cam ni?

Oktober 04, 2006 10:24 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

wa sabi, lu siapa? hahahahhahahaha

Oktober 04, 2006 10:43 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Doff,
Boleh boleh. Ha ha. Aku suka komen kau.

Dug,
Lu sapa?

Oktober 04, 2006 10:44 PG

 
Blogger Lan Rambai said...

aku benci tgk gambar orang kat tempat sejuk2 ni! tapi aku tak benci ko ya cik naga hehehe

Oktober 04, 2006 11:10 PG

 
Blogger Tok Rimau said...

org amik gambar, tengok la kamera.

Oktober 04, 2006 11:27 PG

 
Blogger Cat Cat said...

Cantik kasut Abang Naga.
Oooo, rupa-rupanya Abang Naga ni bermisai... Hensem. Cute.

Oktober 04, 2006 11:33 PG

 
Blogger raden galoh said...

kau tak suka orang sms yee... tapi bila aku call ber-iya-iya tak pulak dapat. Buzy nya kalah PM gitu...

Oktober 04, 2006 11:36 PG

 
Blogger Kelopak Sakura said...

Tok, En Naga kan pemalu :D

Oktober 04, 2006 12:09 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

tak tengok kamera, stail gambar budak2 nakal kat sekolah aku. tapi dorang tengok langit. kalau tengok tepi, apa maksudnya?

yg pasti bukan malu!

Oktober 04, 2006 12:16 PTG

 
Blogger kingbinjai said...

patung ke apa yang kat sebelah itu? sangat exotik!

Oktober 04, 2006 12:22 PTG

 
Blogger Tifani Teh said...

Dedaun layu
Piksel beku
Lelaki kayu
Di pinggir batu.

“Hoi! Makanlah teratai itu jikalau mahu! Makanlah semua!”

Oktober 04, 2006 12:43 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Ram,
Itu bukan benci. Itu CEMBURU namanya. Kau cemburu juga. Serupa macam tauke Lee. Ha ha.

Limau,
Tak sempat nak tengok depan; cepat benar si Noriko snap. “Ich, ni, *snap!*”

Oit2! Bukan “ich, ni, sang... lepas 'sang' baru kau *snap!*, ke?”

Cat,
Itu kasut cap ULATBULU. La ni pakai kasut cap UNTA pula. La la la.

Raden G (ha ha, macam Kenny G lak weh),
Sibuk! Sangat sibuk! Tok Limau dan OP dan Bukunota bagi banyak kerja. Belum siap-siap lagi ni!

Jig,
Sekarang... baru aku tahu perasaanmu.

Lopak,
Ya ya. Tuhan sajalah yang tahu betapa pemalunya aku.

Nota,
Tengok tepi = Ada amoi Jepun lalu masa tu... Ha ha.

Binaji,
Gambar itu diambil pada suatu petang musim dingin di ladang wasabi. 'Patung' yang kau maksudkan itu ialah TUGU WASABI.

Oktober 04, 2006 12:50 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Moluska,
Uwaaaaaaa! Kau lagi ganas!!! Pergh!

Oktober 04, 2006 12:53 PTG

 
Blogger ayin said...

sinaganaga nampak cun......musim bunga yg dingin....

Oktober 04, 2006 1:55 PTG

 
Blogger tujuh86 said...

Hah?! Perasaan mana pulak ni? Bila masa aku luahkan kat kau?! Ha ha!

Oktober 04, 2006 2:21 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Ayin,
Akhir musim sejuk masa tu, dude!

jig,
Perasaan 'kerja editing yang tak siap-siap' sebab banyak sangat kerja nak kena buat. Ha ha.

Oktober 04, 2006 3:49 PTG

 
Blogger Ron97 said...

bakar?
minyak tanah mahal skrg
membazir!

Oktober 04, 2006 4:48 PTG

 
Blogger rudy bluehikari said...

wasabi yg kau duduk tu mujurlah replika. kalau wasabi betul, mau berasap kepanasan b*nt*t ko hahaahahaha!

aku tak suka Mori! katasugiru yo~

Oktober 04, 2006 5:40 PTG

 
Blogger esis said...

soljah, aku berminat dengan sesungkup biru kepala ko tuh. hahaha

Oktober 04, 2006 5:51 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Rudy,
Ada satu macam punya kuih - macam kuih wade hindu tu - berperisa wasabi. Kau tahu tak apa namanya?

Esis,
Sesungkup tu - mak aku punya. Ha ha.

Oktober 04, 2006 5:56 PTG

 
Blogger ayobkelubi said...

what did sushi A say to sushi B when they meet?

Sushi A : Wasabi?

errkk,tak faham ek?.

Oktober 05, 2006 10:49 PG

 
Blogger spyz said...

apa bakar bakar pulak.
bom aje...
:-)

Oktober 05, 2006 1:01 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home