"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

29 September 2006

Pelik tapi benar

Image Hosted by ImageShack.us

Adakah kamu masih lagi ingat kepada sepasang selipar berwarna hijau muda yang tersarung pada sepasang kaki cute serta seksi milik seorang lelaki?

Ya! Baru baru ini, ada seakan akan imej muka manusia terukir pada selipar tersebut.

Pelik bukan?

26 Comments:

Blogger Cat Cat said...

Cute... Di sini, kita panggil flip-flops. Thanks for sharing!

September 29, 2006 9:30 PG

 
Blogger kingbinjai said...

kalau selipar itu bercakap, mungkin.

September 29, 2006 9:52 PG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Wah..kagum betul..Kat mana tu..? Tak ada yang berminat tawar harga tinggi ke...? :D

September 29, 2006 10:49 PG

 
Blogger bluecherry @ fai said...

rasa rasa.. ada terasa ia mengigit tak.. hua ha ha

September 29, 2006 10:58 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Cat,
Jika kau hendak gambar eksklusif selipar tersebut - email aku dan bayar rm1 sekeping. Ha ha.

Binjai,
So, kau ingat pokok pinang dan kupu-kupu dengan corak muka manusia tu boleh bercakap ke, dude?

Purp,
Aku tengah tunggu tawaran dalam bentuk wang ringgit dan harta benda ni. Ha ha.

Ceri,
Selipar tak gigit. Kalau kasut - ya!

September 29, 2006 12:07 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Mulan,
Jap jap jap. Kau rasa, dia orang tengok pokok pinang dengan kupu-kupu hitam tu - dia orang ketawa ke tidak?

September 29, 2006 12:08 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

fuiiyoooo.. pc casing macam cermin tuuuuu, mantap.

September 29, 2006 2:09 PTG

 
Blogger Si Fakap said...

inche..

err...tu pc ke macintosh?
nampak macam G4.

er..puasa-puasa ni memang banyak kejadian kejadian pelik..

:P

September 29, 2006 2:34 PTG

 
Blogger Kemat said...

Selipar tu kalau pkai gi solat hari raye agak2 kne rembnat tak ngan orang..

September 29, 2006 2:47 PTG

 
Blogger kingbinjai said...

dude, kalau pokok pinang dan kupu kupu tu boleh bercakap, aku akan mengambil lebih perhatian. kerana ia tidak boleh bercakap so macam selipar jamban tu la, tiada apa yang istimewa.

September 29, 2006 2:50 PTG

 
Blogger Lan Rambai said...

aku tak ingat dan tak tahu jantan mana punya kaki yang cute serta seksi itu.

September 29, 2006 3:01 PTG

 
Blogger Unknown said...

gambar jepun diatas selipar jepun. boleh la dipijak pijakan ha ha.

org yg lukis tu pernah gi jepun x?

September 29, 2006 3:04 PTG

 
Blogger yaabbna said...

Gila sinis

September 29, 2006 3:40 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Dug,
Aku asyik berdoa; agar bos aku belikan G5 Quad. Ha ha.

Fak,
Sudah tentulah komputer berjenama buah. Ha ha.

Kemat,
Nanti aku cuba ya. Ha ha.

Binjai,
Pesan nabi; semua benda ada keistimewaannya. Termasuklah selipar Jepun. Allahuallambissawab.

Ram,
Cuba kau ingat-ingatkan semula! Ermmmm....

Amora,
Pernah pergi Jepun? Tak pernah. Ha ha.

Ayin,
Selipar Jepun Ayah Pin - kaler kuning! Ha ha.

September 29, 2006 3:49 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

Pelik Tetapi Benar atau Benar Tetapi Pelik. Ntah. Cuba tanya DBP yg mana satu betul.

September 29, 2006 3:50 PTG

 
Blogger ayobkelubi said...

perghhh! gua tak leh tahan tgk itu PC.perghhh!

September 29, 2006 4:43 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

kakaka..baguslah comel tu..saya nak buatlah kat slipar tandas saya...selipar jepun tu warna pink..so mesti lebih cute

September 29, 2006 5:02 PTG

 
Blogger tapai said...

Kau nak tunjuk gambar selipar ke gambar MAC?

September 29, 2006 5:03 PTG

 
Blogger Nazri said...

Selipar...ya...

September 29, 2006 5:15 PTG

 
Blogger Rie said...

ooooo ko meriakkan diri eik?

pssstt.... soljah, selipar tandas mana ko rembat tu? hahaha.

September 29, 2006 5:28 PTG

 
Blogger hana_kirana said...

uiihhhh melihatkan saiz selipar itu, dapat aku bayangkan betapa kiutnya kaki lelaki itu.

uihhhh
uihhhh

September 29, 2006 5:29 PTG

 
Blogger Sayuti said...

wah! kagum.

September 29, 2006 7:58 PTG

 
Blogger BooK said...

apakah?

September 29, 2006 8:40 PTG

 
Blogger Puan Ainon Mohd. said...

Malaysia Boleh!

September 29, 2006 11:26 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Dug, Ayin,
Kedua-duanya adalah pelik benar-benar. Ha ha.

Ayob,
Aku tak boleh tahan tengok G5 Quad tu. Arghhhh!

Amirah,
Selipar warna hijau ini pernah menarik perhatian dan mendapat puji-pujian dari Puan Pnut dalam satu Diablog anjuran GJ.

Tapai,
Aku nak tunjuk gambar lantai opis aku. Ha ha.

Vovin,
Ya. Selipar.

Esis,
Selipar itu milik seorang lelaki kacak lagi seksi. Ha ha.

Hana,
Kalau dibariskan lelaki cute itu bersebelahan Sufian Abas dan Abdullah Jones. Lelaki itu akan dapat piala nombor satu. Ha ha. Vovin? Vovin ialah seorang latino. Akan bertanding dalam kategori yang lain. Ha ha. Tok Limau? Dia Mexican!!!!

Sayut,
Ragum?

Book,
Apa yang bermain dalam kepala kau?

Puan Ainon,
Ho ho yeh! Malaysia boleh!

September 30, 2006 2:09 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

Selipar adalah seni yang dipijak pijak.

Oktober 03, 2006 9:36 PG

 

Catat Ulasan

<< Home