"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

01 Jun 2006

Diari Seorang Lelaki

"...Belikan aku diari, kutulis setiap hari..."
~ PrettyUgly

Ha ha.

19 Comments:

Blogger Pegawai Khalwat said...

Ha ha ha....

Diari aku PDA.

Pss.... angan-angan.

Jun 01, 2006 8:49 PG

 
Blogger Puan Ainon Mohd. said...

'Diari' itu dieja dengan betul!

Jun 01, 2006 9:10 PG

 
Blogger Ron97 said...

Diari itu dibuat dari kertas
bukan dari tulang yg bengkok.

lucah betul pakcik ni

Jun 01, 2006 9:18 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Khal,
Ha ha.

Puan Ainon,
Anda dapat nombor satu. Tahniah!
Ha ha.

Ron,
Katakan saja kau rindu... Setahun ku hilang arah.
Ha ha.

Naga,
"Bila kau nak senaraikan RON97 di papan utama?"
Ha ha.

Jun 01, 2006 9:46 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

Ha ha ha

Jun 01, 2006 10:08 PG

 
Blogger Bukunota said...

ko tengok mhi pagi tadi ya?

Jun 01, 2006 10:10 PG

 
Blogger blackpurple said...

Ku tempahkan tiket sehala malam ini kitakan bertemu
Tunggu di bawah lampu


Ye lah tu....hehehe

Jun 01, 2006 10:14 PG

 
Blogger yaabbna said...

skrg tak guna diari..guna blogspot.Hahaha

Jun 01, 2006 10:55 PG

 
Blogger artisticklytouch said...

Dulu-dulu selalu tulis diari..suka orang tulah, suka orang nilah, tak suka orang tulah, tak suka orang inilah, sekarang diari aku penuh dengan appointment

Jun 01, 2006 11:13 PG

 
Blogger ontahsapo said...

apsal tak beli sendiri? dia nak suruh siapa belikan tu?

Jun 01, 2006 12:38 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Dug,
Ha ha. Apapun, lagu tu memang bagus (pada setiap segi).

Nota,
Tak! Tapi, aku mula2 dengar lagu tu di rancangan apa ntah; yang hostnya Sharizan tu...

Purp,
"Tunggu di bawah lampu!" Ha ha. Aku suka juga kat part ni. Dude, kau tunggu aku di bawah lampu juga ek! Ha ha.

Abna,
Ha ha.

Art,
Tiap2 tahun aku dapat dairi. Tak pernah tulis tapi penuh dengan lukisan katun je. Ha ha.

Ontah,
Aku nak ingatkan diri aku sendiri dan kau dan awek-awek (tapak sulaiman?) di luar sana - JANGAN BELIKAN/HADIAHKAN DIARI KEPADA LELAKI!!!!! Ha ha.

Sila rujuk awek Usop - awek dia hadiahkan dia kereta sukan jenis Merc SLK 200 weh!!! Aku cemburu kat Usop, sungguh!!!! Ha ha.

Jun 01, 2006 2:15 PTG

 
Blogger tujuh86 said...

Tapi aku suka kat awek tapak sulaiman macam mana? Oh! Patutlah bajunya sering tak berlengan dan seluarnya pula di paras betis. Tapak sulaiman rupanya.

Anyway, manis juga kalau ada awek yang merenung-renung kau sambil memainkan rambut. What say you?

Jun 01, 2006 3:03 PTG

 
Blogger vovin said...

lelaki sekarang macam lebih hebat tulis diari. contohnya, sinaganaga dot blogspot.

vovin

Jun 01, 2006 4:04 PTG

 
Blogger kak zaiton said...

Tak payah tulis diari, jimat kertas....tak perlulah tebang pokok, hutan pun tak pupus, dan oksigen tak akan habis.....Guna blogspot je, cepat, jimat, tepat dan mudah dibaca....

Jun 01, 2006 9:40 PTG

 
Blogger kunci hilang said...

dulu pernah ada lagu melayu yang sebahagian liriknya lebih kurang:
"...dan sebagaimana aku tahu, kau tulis dalam buku harianmu,.."

kawan saya masa tingkatan satu bakar diari di depan 'awek'nya gara2 perihal kayu tiga dalam isi diarinya terkantoi.

Jun 02, 2006 1:12 PG

 
Blogger abdullahjones said...

bang,tumpang tanya, tapak sulaiman yang terkenal tu apa? lagu?

Jun 02, 2006 3:59 PG

 
Blogger tuan tanah said...

tak adil.
mengapa bercerita tentang sesuatu yang berlaku di malaya saja?

Jun 02, 2006 4:27 PG

 
Blogger sinaganaga said...

786,
Aku pun... Macam suka juga tengok budak perempuan 'tapak sulaiman' tu. Ha ha. Awek si Vovin tu weh!

Vovin,
Bila nak pergi 'brengsek' lagi? Aku nak ikut. Ha ha.

Kak Eton,
Ha ha.

Kunci,
Dia main kayu tiga? Bakar dairi? Fuh, nasib baik dia tak potong anu. Ha ha.

Jones,
Ya ya, 'Diriku Tapak Sulaiman' adalah judul sebuah lagu.

Tanah,
Maaf, peminat fanatik aku di seantero. Jadi, tidak adillah kalau aku cuma bercerita tentang negara Japong saja. :)

Jun 02, 2006 8:40 PG

 
Blogger _the life learner said...

blog macam diari
haha

Jun 05, 2006 3:17 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home