"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

26 Mei 2006

Antara AYAH dan KITA dan BOS

Image Hosted by ImageShack.us

Ha ha.

25 Comments:

Blogger blackpurple said...

"BOSS KITA AYAH" tak ada ke naga...?

hehehe

Mei 26, 2006 12:54 PTG

 
Blogger Tifani Teh said...

assalamualaikum haji.

Mei 26, 2006 1:31 PTG

 
Blogger semut said...

ishishish.bila kau ke mekah labu..bukan ker kapal nak naik haji baru je berlepas..

Mei 26, 2006 1:38 PTG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Ha ha ha....

Ha ha ha......

Psss... aku pun tak tau sebab apa aku gelak.

Mei 26, 2006 2:36 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Purp,
Ha ha. Bos aku kata, "aku nak buat AYAH BOS KITA pula! Tunggu!" Ha ha.

Moluska, Semut,
Ha ha. Belum haji lagi, baru je berangan.

Khal,
Aku gelak tengok kau gelak...

Mei 26, 2006 3:00 PTG

 
Blogger tujuh86 said...

KITA AYAH BOS pun menarik juga!

Mei 26, 2006 3:20 PTG

 
Blogger cuaca said...

heheheh nk lah jugak gelak....hm..hm...BOSS KITA AYAH mcm menarik

Mei 26, 2006 4:14 PTG

 
Blogger Roti Kacang Merah said...

hahahahaha. suka suka suka.

Kita,Bos Ayah?

Mei 26, 2006 5:02 PTG

 
Blogger hana_kirana said...

aku linkkan koko panas kamu di dalam entri aku. (keluar topik)

Mei 26, 2006 5:15 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

786,
KITA AYAH BOS ler tu weh!!!!

Cua, Roti Kacang,
Ha ha.

Hana,
Apa blog kau?

Mei 26, 2006 5:47 PTG

 
Blogger Nizam Rusli said...

hahaha!
tiga perkataan tu, pusing2 ke mana pun, masih ada maknalah!

Mei 26, 2006 7:48 PTG

 
Blogger tujuh86 said...

KITA BOS, AYAH!?

Mei 26, 2006 8:07 PTG

 
Blogger tuan tanah said...

saya suka lukisan darth vader tu. comel.

Mei 26, 2006 8:25 PTG

 
Blogger Sayuti said...

boss kita ayah
boss ayah kita
kita ayah boss
kita boss ayah
ayah kita boss
ayah boss kita

dari segi hukum kebarangkalian, ada tiga terkejut (3!) cara untuk menyusun perkataan2 tersebut.

kalau tak silaplah.

saya gagal course probability and statistic. pensyarah dari vietnam. tak faham apa dia cakap. nak baca buku sendiri, malas.

kena marah dengan ayah. ayah saya boss, dan boss saya, ayah.

Mei 26, 2006 10:10 PTG

 
Blogger BooK said...

nag:
belit belit la kau. :P

Mei 27, 2006 9:16 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

gambar sami manalah dirembat dek abang naga ni. ekekekekek

Mei 27, 2006 11:02 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Gitar,
Ha ha.

Jig,
Hah, ok gak tuh!

Sayut,
Ha ha.

Book,
Mana ada berbelit, dude!

Dugong,
Sami apa pula ni?

Mei 27, 2006 11:15 PG

 
Blogger artisticklytouch said...

;)

Mei 27, 2006 12:48 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Art,
;)

Mei 28, 2006 11:37 PG

 
Blogger Op said...

kalau ikut kebarangkalian kombinasi ayah-kita-bos tu, kau boleh buat 5 buku lagi bang!

Mei 29, 2006 8:04 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

OP, boleh buat lebih daripada 5 kalau tambah perkataan 'Mak'. Contoh;

Mak Kita Bos Ayah
Mak Ayah Kita Bos
Ayah Mak Bos Kita
...

Mei 29, 2006 9:18 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Op, Dug,
Ha ha. Berapa banyak kau nak suruh aku buat buku?

Mei 29, 2006 9:38 PG

 
Blogger esis said...

tuan haji bila nak kasi kita kurma tasbih & ketayap.

Mei 29, 2006 11:27 PG

 
Blogger setan jambang said...

yang... mana sudu pelastik yang kecik ni???

eh! laaa.... salah page rupanya. ish ish.. abaikan je la.

Mei 29, 2006 4:07 PTG

 
Blogger Sayuti said...

kalau tambah 'Mak', kena terbitkan 120 buah buku.

mampus anda.

p/s: entri tentang restoran itu dideletekah?

Mei 29, 2006 5:58 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home