"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

20 Mei 2006

Ayah kita The Masked Raider

Sabtu pagi. Di sebuah restoran. Yang namanya seakan-akan kemaluan wanita. Vargina.

"Ayahhh! Koko ni panas! Roti kirai ni panas! Tolong sejukkan! Tolong sejukkan!!" Manja.

"Kejap!" Ayah. Kemudian, menyisip kad ajaib. Ke gespernya. Dan, "Bertukarrr!"

"Aik! Tak bertukarpun?" Manja.

Tap!

"Alaaa, ayah terlupa pasang wayarnya ke punca elektrik lagi..." Ayah.

Sabtu pagi. Di sebuah restoran. Yang namanya seakan-akan kemaluan wanita. Vargina.

21 Comments:

Blogger semut said...

kedai vargina tuh kat mana?smuanya panas-panas ker?haha

Mei 20, 2006 1:13 PTG

 
Blogger Keluarga Zulkarnain said...

Kedai itu dimana Pak?

Di JB ada nggak? :))

Bunda Shafiya

http://keluargazulkarnain.blogspot.com

Mei 20, 2006 1:19 PTG

 
Blogger esis said...

gesper apa?

:)

Mei 20, 2006 2:39 PTG

 
Blogger blackpurple said...

Dah banyak kali gesper keluar...aku buat2 faham tapi aku tak faham sebenarnya...

Yang kad ajaib tu pun aku nak buat2 faham ...hehehe

Mei 20, 2006 10:05 PTG

 
Blogger BooK said...

semua aku buat paham.

Mei 21, 2006 9:34 PG

 
Blogger zizie ali said...

semua aku faham. termasuk nama kedai.

Mei 21, 2006 3:07 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Semut, Buk,
Restoran tu kat rumah Sayuti.

Esis, Purp,
Ha ha.

Zizie,
Bagus bagus. Aku suka kau.

Mei 21, 2006 5:35 PTG

 
Blogger papa_audi said...

gesper?aku rasa aku paham.kad ajaib pun.tapi minda aku kadang2.masih di tahap yang kurang memberangsangkan.maka, semua2 tu buat aku tak paham balik..adeii....kadang2..

Mei 21, 2006 5:40 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

cara-cara menyejukkan air untuk mereka yang bukan masked rider.
1. Masukkan air batu.
2. Tiup dengan mulut.
3. Anginkan di bawah kipas.
4. Tarik dengan kole.
5. Sabar. Tunggu sahaja haba mengalir ke jirim-jirim berhampiran.

Mei 21, 2006 9:43 PTG

 
Blogger kunci hilang said...

setelah melihat aksi Cikgu Leong mengangkat gesper sambil ketawa baru saya tahu bagaimana situasinya.

Sebelum ini saya berasa aneh kerana menyangkakan kenapa perlu ada dua kepala talipinggang di kedua-dua belah tangan seperti lagak orang mengangkat berat setiap kali ketawa.

Mei 21, 2006 11:44 PTG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Ha ha ha....

Masked Rider Naga.....

"Bertukar!" sambil tangan dipusing silangkan.

Pss.... sapa yang tak tau apa cerita, cuba-cuba la tengok Masked Rider Faiz tiap pagi hujung minggu di TV7. Cuba-cuba la bangun awal skit.

Mei 22, 2006 10:05 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Audi,
Ha ha.

Rimau,
6. Celup sudu besi ke dalam koko panas; kerana sudu besi merupakan pengalir haba yang baik.

Kunci,
Ha ha. Kau ni lambatlah!

Mei 22, 2006 10:07 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Khal,
Ha ha. Masked Raider ada berapa ramai sebenarnya? Ha ha.

Mei 22, 2006 10:08 PG

 
Blogger Nizam Rusli said...

abah, tuang atas piring, kemudian,

"fuh! fuh! nah!" kata abah saya.

Mei 22, 2006 10:36 PG

 
Blogger tuan tanah said...

ooooo

Mei 22, 2006 11:47 PG

 
Blogger Ron97 said...

aku lebih suka lampu ramlah ram
bisa memanaskan

Mei 22, 2006 2:06 PTG

 
Blogger Gelembai said...

kedai ala-ala francise ke hapeh?

Mei 22, 2006 2:58 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Gitar,
Ha ha. Fuh fuh fuh!

Tanah,
Kau. Blur lagi?

Buah,
Ha ha.

Bai,
Restoran mamak roti kirai. :)

Mei 22, 2006 5:08 PTG

 
Blogger Emphbone said...

Vagina memang panas kan...

Mei 24, 2006 12:01 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Bone,
HA HA!

Mei 24, 2006 12:51 PTG

 
Blogger Sayuti said...

ah, nama saya disebut2.

haha.

baru dua kali makan di sana. ketika baru pindah. sekali seorang diri. kali kedua dengan isteri.

tak boleh makan selalu. teruja.

oh ya! malam ini ada pasar malam. di jalan yang dipisahkan dengan padang berpagar dari kedai tersebut.

Mei 26, 2006 10:02 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home