"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

16 Mei 2005

Petah yang Patah dan Pekak yang Pekap

"Kau... boleh menulis untuk aku? PDRM bla bla... kriminal bla bla... 'HISTORY' bla bla..." Aku.

"ISTERI?" Dia. BukuNota.

Entah. Petah akukah yang patah. Atau. Pekak diakah yang pekap. Atau. Semua orang. Yang tengah miang. Mahu berkahwin. Akan mudah benar berhalusinasi. Mendengar macam-macam. Ha ha.

5 Comments:

Blogger sinaganaga said...

BukuNota,
Balik dari bercuti nikah nanti, jangan lupa bawakan 'bunga telur (rebus baru hah)' untuk kawan2yangkitasuka!

Selamat Pengantin Baru! Molek2. Jangan gelojoh.

Mei 16, 2005 11:08 PG

 
Anonymous labu_labi@Yahoo.com said...

Nak bunga telur, kirim duit untuk salam 'kaup'!hari dimana walimatul urus bila bersalam ada duit dalam tangan... Shujin kawan pun gelak. 'Melayu Best!' katanya

Mei 16, 2005 12:11 PTG

 
Anonymous iwan said...

astaga.. si bukunota tuh..

Mei 16, 2005 12:47 PTG

 
Anonymous polex said...

so... sapa yang nak tulis ISTERI pdrm nih? Dah jumpa?

polex

Mei 19, 2005 10:35 PG

 
Blogger sinaganaga said...

hari tu kata, kau dan iwan yang nak tulis... apapun, terpulang kpd pengurus projek. kalau nak suruh bukunota yang tulis - aku ok je. so, aku tunggu kata putus dari pengurus projek ya.

Mei 19, 2005 12:20 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home