"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

05 Mei 2005

'Dr. Rimau' sounds nicer

"Kau tak 'update' blog. Kau sibuk? Kau tak sibuk?..." Aku. Via SMS.

"Aku kekeringan ilham nak tulis. (Kerajaan) Jepun tak mahu taja (aku) 'study on blogging in Malaysia'? Aku nak biasiswa untuk buat PhD." Rimau. Via SMS.

"Aku kaya. Boleh, kalau aku nak taja kau buat PhD. Tapi, apa orang lain (akan) kata. Nanti. RIMAU LELAKI SIMPANAN NAGA! Eeeiiiuuuuuuaaooooooooooooo... Aku. Via SMS.

NOTA KAKI BANGKU: Perbincangan ilmiah itu tamat begitu sahaja.

4 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

dr.rimau terkejut dgn tawaran naga hehehe.

Mei 05, 2005 10:41 PTG

 
Blogger Korakora said...

aku makin ragu2 ada apa dgn perhubungan rimau-naga?

adakah ia sudah menjangkau perhubungan belantara? :P

Mei 06, 2005 10:46 PG

 
Blogger Tok Rimau said...

Ulangan: Aku bukan gay. Aku lesbian terperangkap dalam badan lelaki.

Mei 06, 2005 5:29 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

aku sedang tulis buku skandal Tok Rim-auww dengan Sina-gay-na-gay (@ Na-gay Ori-gay-mi)

Mei 09, 2005 9:20 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home