"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

22 April 2005

Explore race

Kalaulah. Aku dan Rimau membuat pakatan. Dan bertanding dalam siri 'explore race' yang akan datang...

Kalian akan dapat tontoni: SATU Aku akan muntah terbelahak apabila disuruh makan sotong hidup-hidup DUA Rimau akan muntah terbelahak apabila disuruh makan budu. Dan insyaAllah, kami berdua akan dipatuk ulars. Sungguh!

Apalah kami ini. Yang satu, lututnya sudah buruk. Yang satu lagi, perutnya sudah boroi. Alahai!

Tapi, kami percaya (malah kami sungguh-sungguh percaya), kami akan punyai banyak peminat! Kalau kami masuk bertanding dalam peraduan lumba lari-lari sambil bercakap bahasa Inggeris itu. Pada musim akan datang. Kalaulah.

15 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

kalau buat kat Jepun dan arahan dalam bahasa Jepun sahih kau akan menang. Bukan ukur pada kekuatan saja. Permuafakatan dan ketajaman akal memainkan peranan! Tak mustahil kau dan Rimau menang

April 23, 2005 8:40 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

"mungkin di atas.. mungkin di bawah.. "

jangan masuk. nanti korang tak sempat update blog.

April 23, 2005 8:45 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

muntah letih aku rasa ya. tapi budu n sotong, no problemo..
so.. sapa nak jadi partner aku??
:-)

April 23, 2005 6:44 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Ada sos tensuyu ke? Oroshi daikon? dan cecah wasabi pasti tak loya.

April 24, 2005 8:30 PG

 
Blogger red said...

masok naga jangan tak masok...baru le berApi2 nafas ko...orang lain tercungap2, ko orang berapi2, baru kewl...

April 24, 2005 2:58 PTG

 
Blogger Korakora said...

hahahahahaha aku ingat ko dan tok rimau patut masuk tariking lah. geng tua menang apa semalam!

April 25, 2005 11:28 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

bukunota! teh naga abih kena minum. Bukan tumpah! Tarik terus ke mulut.

April 25, 2005 11:40 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

ko masuklah rancangan mr trump yang baru (selain apprentice) iaitu the contender (betul ker ejanya gini??), pasal peninju...

April 25, 2005 12:42 PTG

 
Blogger Korakora said...

dari tumpah ke lantai, biar masuk ke dalam usus - moto kumpulan tariking naga dan rimau

April 25, 2005 12:50 PTG

 
Blogger jiGOMorrison said...

betul la tu nazmi, diorang ni patut kasi masuk tariking je. keh keh keh!!

April 25, 2005 12:51 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

tak payah masuk explorer race. masa wetland nanti kalau ada GEJU Factor boleh letak sotong mentah tu hehehe.

April 26, 2005 9:50 PG

 
Blogger Korakora said...

naga, aku cabar kau cari pusat payudara!

hehehe.. sila ke blog aku untuk mengetahui di manakah pusat payudara itu!

April 26, 2005 12:28 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

http://jali.fotopages.com/?entry=419397&back=http://jali.fotopages.com/?page=0

Gambar kau di Tupai2.

April 26, 2005 4:13 PTG

 
Blogger Ahsuez said...

ni rajin nak masuk explorace ni, reti berenang ke?

April 27, 2005 9:21 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

yeyeyeye.. tariking aku setuju.

http://basrie.tk

April 27, 2005 3:17 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home