"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

11 April 2005

Singkap skirt...

Untuk bersaing dan memang, Ivana menawarkan harga dua puluh dollar untuk sekotak coklat + sanggup menyingkap skirt kepada pembeli yang bertuah. Dan padahnya, Trump memecat Ivana.

"Tak salah (kalau Ivana berpelakuan begitu). Dia gunakan kelebihan yang dimiliki untuk bersaing dalam dunia sekarang." Aa.

Aku diam. Tanda tak bersetuju. Dengan Aa. Dan aku segera teringat-ingatkan Rimau (yang khabarnya sedang makan-makan di sebuah restoran tepi laut yang beratapkan bintang dengan 'one man band' sebagai latar muzik).

"Untuk menang tak semestinya bersaing!" Rimau.

Aku belajar satu: Mamat tu bayar dua puluh dollar untuk harga Ivana menyingkap skirt + dia dapat sekotak coklat sebagai tanda mata.

3 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

kalau bersaing tak semestinya untuk menang :-"

April 11, 2005 11:55 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

ingatkan gmbr miyuki singkap skirt.. chisss..

April 11, 2005 3:46 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Bila ada hasrat bersaing mestilah ada matlamat nak menang. Kalau tak nak menang jangan buat apa-apa. Tengok pun jangan. Kalau tengok tentu ada pro dan kontra. Kawan stuju dengan Ivana. Menggunakan apa yang dimiliki sebaik mungkin pada ketika tertentu..ini termasuk akal atau tubuh.

April 11, 2005 4:38 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home