"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

01 April 2005

Nombor cantik

Spyz. Via SMS.

"Tadi aku nampak 'scooter' dengan nombor 'plate' NAG 4. Kaukah itu? Wah! Sejak jadi tauke GT (Zine Gangguan Tekstual) dah pakai nombor cantik!"

Aku belajar satu. Untuk menjadi lelaki bisnes yang berjaya, kau mesti pakai nombor cantik. Ha ha.

3 Comments:

Anonymous Op said...

aku pun pernah nampak. kat area damansara. nampak plate tu teringat sinaganaga. peh!

April 01, 2005 3:30 PTG

 
Blogger spyz said...

scooter tu warna hijau pucuk pisang.suz*ki vs125 yg kontot comel tu.dia letak nombor 4 tu rapat dgn G.
ok.. mari cerita pasal nombor cantik. pernah tgk kereta NAJ113. susun rapat2 jadi macam NAJIB.
errr.. terbalik kot.. utk pakai nombor cantik kena jadi lelaki bisnes yg berjaya :-)

April 01, 2005 4:07 PTG

 
Blogger moplantai said...

Org jepun tak suka no.4 yang disebut "shi" bermaksud MATI. no.42 apatahlagi sebutannya "SHINI" singkatan kepada SHINIMASU bermaksud MATI jugak! Aku tak percaya naga boleh pakai nombor NAG4 memang menempah MAUT hahahaahaha! Kalau no. 429? lagilah best "SHINIKU" kependekan dari "SHINI IKU" bermaksud PERGILAH MATI! Hahahaha! *peace tokr!

April 05, 2005 9:59 PG

 

Catat Ulasan

<< Home