"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

14 Mac 2005

Dengar! Dengar! Aduhai peminat!

Kepada peminat sekelian,
Harap bersabar! Bukan rajuk yang panjang... Saya akan berpindah pejabat. Tak sampai sepelaung, jauhnya. Jadi, segala wayar-wayar antarapukat pejabat lama akan dicabut-cabut untuk dibawa ke pejabat baru.

Hal ini tentu sahajalah akan mengundang rindu dendam yang teramat sangat. Pesan saya (kepada peminat-peminat): Jangan mati beragan! Saya pergi tak lama. Akan kembali secepat mungkin. Doakan.

Salam pantai timur... aaaa, maksud saya, salam rindu buat semua, salam kasih buat yang teristimewa!

SAYA

1 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

segera-segera kembali :)

Mac 14, 2005 9:03 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home