"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

02 Mac 2005

Tuala berjantina

Aku: Tengok! Perempuan di dalam TV tu! Seronok bukan main apabila dia jumpa tuala wanitanya. She's tellin' all the world!!! He he.

Aa: Iyalah! Yang tak pakai tuala wanita, bolehlah cakap... esok lusa kalau Yang kena pakaiiii... hah, tahulah!!!

Aku: Choiiiii!

NOTA KAKI BANGKU: Aku belajar satu, tuala pun ada jantinanya. Wanita dan lelaki. Kot, ntah!

1 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

nanti hang tak pakai dah tuala lelaki.. tapi pakai pampers saiz XXXL bila umur 69 tahun nanti.. hahaha

Mac 02, 2005 9:54 PG

 

Catat Ulasan

<< Home