"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

08 Mac 2005

Naga selsema

Maaf! Aku selsema teruk hari ini.

Membonceng motorsikal Spyz. Tadi. Petang. Pakai topi keledar tutup penuh. Aku perasan macam anggota kumpulan MAT. Hiashhhhhhhhhhzzz!!!!

"Berat! Macam bawa Ultraman..." Kata Spyz. Dalam hati. Mungkin.

Dan Spyz selalu sangat 'break emergency'! Dia perasan tengah bawa awek bersiar-siar. Kot. Ntah!

5 Comments:

Blogger AhsueZ said...

Uncle,

"Dan Spyz selalu sangat 'break emergency'! Dia perasan tengah bawa awek bersiar-siar.."

Mcm ade pengalaman je. Hmmm..

Mac 08, 2005 11:21 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Ya ya. Spyz memang BERpengalaman.

Mac 09, 2005 8:47 PG

 
Blogger samurai said...

cari jln yg byk bonggol. baru ade reason nak 'break emergency'. ;)

Mac 09, 2005 9:02 PG

 
Blogger Pnut said...

Spyz teringatkan dia bawa shiela masa bercinta kot....

Mac 09, 2005 12:30 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

'berat' tu betul. tapi 'perasan tgh bawak awek' tu salah. yg sebetulnya sebab kau berat.. haha.. brek sikit2 tak makan..

Mac 09, 2005 3:03 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home